1dfreak

Alla inlägg under juni 2012

Av Fridutten Gufern - 25 juni 2012 18:36

Ja, nu sitter jag hemma i soffan och är sjuk har varit sjuk i en vecka nu jävligt jobbigt. Det är därför jag inte har bloggar så mycket och Judith vet jag inte vad hon gör hon bloggar inte så mycket längre Ehh. Ha de bra älskar Er <3//Frida <3. Ps, i love One Direction <3

<3

Av Fridutten Gufern - 23 juni 2012 20:13

Förlåt för en dålig uppgradering eller vad de heter men de va bara för jag har vart ledare för ett Ridläger men ni får hade bra// fridis<3333

Av Fridutten Gufern - 16 juni 2012 22:11

Förlåt för att jag inte har lagt ut på min novell på länge men ska försöka att skriva lite i morgon <3 hade bra //Frida <3

Av Fridutten Gufern - 8 juni 2012 17:38

idag ska min fina Frida på bal för hon slutar 9:an, kommer sakna dig när du går till gymnasiet :) <3

aha jag kommer och kollar på dig sen Frida så du vet de :)  



härligt med sommarlov nu, frida vi måste vara då :) <3

Av Fridutten Gufern - 6 juni 2012 12:42

Heej, om ni har något som ni vill ska hända i min novell skriv gärna de för jag har ingen fantasi kvar. Blir väldigt glad om ni skriver de för då försöker jag ta med de i novellen. Men nu är jag Påväg till Borås ha de gött// Frida <3

Av Fridutten Gufern - 5 juni 2012 21:49

-We was on our way to one of Jul's basketball games. When we drived in Dublin a big truck hitted the car, on Jul's side, so she get stuck, really hard. And she get a black out. When she waked up, she couldn't breath. So she lost her consciousness. And then fell in Coma. So now i'm only hope for the best, and many people pray for her!! Man ser u´hur allas ögon tåras. Kerstin börjar gråta och jag klappar henne på ryggen och säger.

-I think everything gonna be okay!! Hon nickar och snyftar. Sedan kramar vi henne hejdå och går, för det är sent på kvällen, och i övermorgon ska jag på turne. Jag vill inte lämna Julia, men jag måste. :(


                             

 

Nialls perspektiv.

 

Jag var på väg till flygplatsen, hade varit på sjukhuset snabbt och lämnat en sak till Julia om hon vaknar upp, jag vill inte på trune, men jag måste. Killarna har lovat att stödja så mycket som de kan. Det är bara en turne i England, men det känns som en evighet. Jag står och dagdrömmer, om allt. Tills Liam slår mig på armen och vi går in på flygplanet.

 

Julia's perspektiv. Flasback


Nu har vi varit ihop i två månader, för två veckor sedan så blev Louis å Frida tillsammans. Gulligt! Men det värsta var att nu skulle Niall på turne, jag vart helt förtvivlad. Men sedan kollade han på mig osökert och sa, "Vill du med på våran trune??" Jag log jätte mycket och kramade honom, sedn hörde jag ett skri, och Frida låg där och blev kittlad av Louis, hon skrattade fram.


-We-- G-onna Gooo On TOur, with the boys HAHHAHAH. Jag log mot  Frida och sa..

-I know.. Sedan vände jag migom mot Niall och kramade honom, han kramade mig tillbaka och slutade med en puss på munnen min.


Vi  satt nu på bussen, och skulle till stuidon. När vi var framme hoppade vi av. Där inne på sminkstudion, stod en tjej som såg ut att vara i vårann ålder. Vi hälsade på henne och hennes namn var Lisen, hon hade långt bruntblånt hår. Och vä(e)rkade?? känna Harry ganska bra, för dom kramade varanda länge. Och vi fick reda på att det var deras personliga stylist.


Efter kanske 6 dagar på touren blev vi väldigt bra vänner med Lisen, och vi gick ut och åt. Medans killarna hade sångövningar, då så Lisen plötsligt.


-Harry and i, is in a relationshíp. Jag och Frida, kollade på varandra. sedan på Lisen, och skrek sóm in i norden. Sedan kramade vi hennem, alla som satt inne på resturangen kollade på oss väldigt konstig. Men vi bar fortsatte och skrika. Sedan sprang vi tillsammans en liten snabb shoppingrunda, sedan tillbaks till hotellet killarna bodde på, jag och Niall delade, Louis och Frida, Harry och Liam och Zayn. Och Lisen i ett eget rum, men man får hoppas att de ändrar på de.


När vi kom in på hotellet var det en massa tjejer, där. VI gick bara förbi dem och in i hissen.  Sedan så minns jag inte mer.


Slut!! Kommer mer i morogn, eler i övermorgon.. För det är ju sistadagen i skolan snart!! Skolavslutning på fredga!! <3 så jag kanske inte kómmer blogga nåt!! Men hoppas de är ok!! //Judith (ja den var kort)


Av Fridutten Gufern - 5 juni 2012 21:42

Tjö, den nya delen kommer snart upp. Men vi har en ny medlem i novellen. Lisen, hon som var med i den förra novellen. Harrys flickvän. Så nu är det Liam och Zayn kvar, någon som vill vara deras?? Skriv i såfall.. Lite info om er och spdant.


Okej Lisens utseende,


Lisen har blontbrunt hår, hon är 1,74 lång, hon har gröna smaragd lika ögon. Hon gillar att göra mycket saker, vara med kompisar allt! Hon gillar att hålla på mycket med hår, så hon är en med staylist med killarnas band. Men hon är också bra vän med Frida och Julia.


Lisen's familj Pappa:(Kan inte nanmet förlåt) Mamma:Gunvor Syster:Signe Bror:Malte


:) Nästa del kommer snart.

Av Fridutten Gufern - 3 juni 2012 16:05

Jag fyllde år i fredags och jag fick världens bästa presenter, ridbyxor Parfym pengar hm kort med 500 kronor på men de bästa är ONE DIRECTION SKAL OMG:) / frida

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards