1dfreak

Alla inlägg under maj 2012

Av Fridutten Gufern - 30 maj 2012 16:29

PÅ Fredag blir Frida fjortis *skamobba* , men så är det ju det häringa med presenter, måste hitta en bra åt henne nu!! Några förslag!! För jag vill köpa nå, men hon vill inte ha nå.. Men om ni vet något ruligt skriv!! ;D Ha de´bra, den nya novellen kommer upp på fredag antagligen :) Herrå //Judith

Av Fridutten Gufern - 30 maj 2012 07:34

Yes jag fyller år på fredag äntligen vad jag har längtat efter den dagen.,:)Men så har man ju också en enveten kompis som bAra är tvungen att köpa en present till mig. JA JUDITH KÄNN DIG SKYLLDIG. :):)// Frida <3

Av Fridutten Gufern - 27 maj 2012 00:44

  Japp, Lorren vi är JÄTTE STOLTA över dig!! DU vu älskar dig!! Tack vare dig vann vi!! Tack <3



Av Fridutten Gufern - 25 maj 2012 23:12

Previous!: -It was not or idea!! I'm sorry Niall.. I really loved you! But he didn't love us! Sedan går vi mot Louis, jag hör bara en stor smäll, antagligen slog Julia han rakt i ansiktet. sedan gick vi vidare ut mot Starbucks.. Lisen ser exakt lika ledsen ut.. Zayn Liam och Harry är inte kvar.. Vi kramar varandra. och sedan ringer Julia Rasse och han kommer för att hämta oss!! Vi alla åker hem till mig, med noll shoppingkassar, vi bara lägger oss ner och gråter. Gråtger för förlusten på dem vi älskar... Vi kommer aldrig mer träffa dem.. Aldrig.. Aldrig.. ADLRIG..


3år senare, då de är 21 år gamla.. Dom har nästan glömt killarna helt.. Slutat lyssna på deras musik, men detta kommer bli ett minne de adlrig glömmer!!

 

Lisens perspektiv:

-Fattar ni era korkade nöt?? Jag har vunnit en fucking gratis resa till LONDON! Ropar jag inifrån toan hos Judith, vi sover över hos henne. Frida kommer in på toaletten.


-Va kul! Vilka åker du med?? Frida ler mot mig. Jag skrattar och kollar på henne.

-Dig och Julia, vem annars?? Frida skrattar och gör en sån hära flört min mot mig.. Jag flörtar tillbaka. Sedan går vi in till Julias rum, hon ligger halvt utanför sängen, som vanlig. Jag tar ett kort och lägger upp på facebook. Många gillar och skriver.. *haha det är Julia det!* eller *Väk henne från mig;)* eller *Aww va gölligt* typ. Sedan så bestämmer jag och Fridas oss för att göra en brutal väckning genom att hälla vatten, kallt i hennes nacke!! Det ska bli awesome, medans frida är och hämtar vatten hämtar jag en handduk.


-Här har du vatten, Säger Frida och ger mig glaset. Jag ler och häller det, hon skriker sedan är hon vaken. Hon ser surt på oss, men sedan skiner hon upp, när hon läser smset från lotterit.. Hon kollar på mig och säger.


-När åker vi?? HOn ler som en idiot.

-jag tror det var i övermorgon.. Jag ler mot henne igen.


Övermorgon. ;)


Fridas perpskrtiv.


Vi satt på planet, bredvid mig på sidorna satt Lisen och Julia. Lisen var nog den som var mest social.. Julia satt och lyssnade på musik eller sov. Efter kanske 3 timmars resefärd var vi framme, när vi gick ur planet, tog vi våra väskor, det hade blivit kväll när vi kom, så vi bestämmde oss för att ta kvällsmat på hotellt. När vi kom dit sp spg vi hur stort det var, as maffigt.. Vi fick dela en jätte stor svit kanske ja, väldigt stor. Vi lämnar väskorna och går  ner till resturangen som ligger på första plan, fast det är ändå fin utsikt. När vi sitter där, kommer det in en grupp killar, jag tros mig känna igen dem. Men jag kan inte riktigt få ord på vilka, så jag äter bara min mat. Och håller tyst, då hör jag en av de finaste, men hemskaste rösten på hela jorden. Louis Tomlinson.


-yes, come and get me. I Just want to kiss my Pigeon. Det följs av Nialls skratt, då kollar Julia upp, hon möter då Nialls blick, han bara står still en stund och kollar in i Julias ögon, tills alla killarna kollar på oss. Julia börjar låta konstigt och man ser att hon mår illa, hon rusar från bordet med en hand för magen och en för munnen. Hon var nog tvungen och spy, hon mådde så dåligt efter att hon gjorde slut med Niall.. Lisen bara kollar på dem, sedan går hon fram till Louis, kollar på han med en arg blick..


-Fuck this shit, i though something funny would happend in London, but i was freaking idot when i thought that.. Louis.. Please can you guys move to another Hotel?? We can't i won a trip and can't move!! Please Louis. HOn pratar utan att möta blickrn av någon, jag sitter bara där och tänker hat tankar om LOuis, då återgår jag till deras konversation när jag hör hur ett glas krossas. Jag kollar mot dem, då ser jag Lisen. Hon har slängt sitt glas i marken, och springer iväg med handen för ögonen. Louis den retarden. Jag går efter henne och när jag ändå håller på ringer jag Julia.


-Vart är du?? Jag pratar tydligt. -På toan, säger Julia. -I Hotell runmmet!! Julia snyftar.. Jag går upp mot vårat rum, alla vi tre gråtet. Det somnar vi också till. Nästa dag vaknar vi för vi måste gå på tidig frukost, för att vi inte vill se killarna och göra så mucket som möjligt. När vi går ner till frukosten möts vi av tommhet, då vi hör ett par bekanta röster. det är killarna, dom sjunger. Stand Up. Sedan kommer dom ut från köket mot oss. Asså herregu.. Snälla sluta.


LIsens perspektiv.

 

-Cause you stold my heart. Sjunger Zayn. vi fnyser men Niall. Ser så ledsen ut, visserligen så är Julia vädligt könslig för sådant. Men hon kan faktiskt låta bli att gå fram i tre sekunder, sedan är hon framme och tröstar honom. Viskar sorry i hans öra, dom håller om varandra. Då kommer Harry fram till mig, han håller fram sin hand, jag biter mig i läppen men tar hans hand och kramar honom. Då sneglar jag huvudet mot Frida och Louis, det var som första dagen dom såg varanda, deras ögon kan inte slita sig från varanda!! Tillsist släpepr Frida blicken och kysser Louis med en kram också.. Liam har ju Danielle, och Zayn Perrie *stavning* Så de är lyckliga.. But we always be one, beacuse we go together!!


SLutt!! Det kommer komma en ny novell, nu vill jag abra ha några som vill ha Zayn eller Liam som pojkvän, jag behöver fler, annars komemr dom inte med lika mycket!!Q SNälla hjälp!! Zayn eller Liams flickvänner!! Skulle vara öerhört tacksam!! Nästa novell kommer vara mer dramatisk och handla om flashbacks i en tjej som varit med om en olyckas liv, sedan blir allt bättre och bättre tills!! Det får ni veta om någon frivillgt vill vara Zayn eller Liams flickvänner, skriv då i kommentarfältet, tar bort kommertaren sedan, Namn ålder och hårfär och ögonfärg!! :) //Judith


Av Fridutten Gufern - 25 maj 2012 18:32

 -Det är om en vecka fattar du en vecka. Säger Frida medans hon går och hämtar min lott.- Öppna den Judith nu du kanske vinner något också. Säger Frida medans hon hoppar till mig.-2000 kronor. Skriker Judith en myt fredag den 13 ska fan bli min tur dag. Eftersom vi bor bredvid en galleria så går vi dit med lotterna får biljetterna och 2000 kronor i kontant och vi går in till en mataffär för att handla lite mat och godis som vi ska ha ikväll vi måste ju mysa nu när vi vunnit.


Julias perspektiv:

Nu packar vi förfullt för vi åker imorgon Frida dunckar sönder hela huset men One direction musik LOVE IT. Men jag vet fan inte vad jag ska ha med mig. -"Skrik från fridas rum". När jag kommer in till Fridas rum ser jag henne sitta i ett hörne och skrika jag undrar vad fan hon håller på med men sen tittar Frida på mig och pekar mot fönstret. Världens jävla blixtar slår ner och de åskar som tusan och jag vet att Frida är jätterädd för de, vad är hon inte rätt för egentligen.


2 timmar senare:

Äntligen åskar de inte längre och vi tänkte gå ner till en reesturang för de är sista kvällen här på 2 månader så vi tänkte "fira" att vi fick den lotten. Så när Frida kommer ut från sitt rum ska vi gå fan va fina kläder hon har men jag har finare "lite ego", hon har på sig ett par svarta shorts med hög midja och en tröja, den var rosa som typ var genom skinlig och ett par turkosa converse fin fint. Men jag är finare jag har turkosa shorts och ett linne med Niall Horan på och ett par vita converse. - Asså Judith du måste se det här. Sa Frida medans hon tittade på en stor tv ovanför resturangen. - Vad..... Mamma Mia vi är på tv och de står att vi är lyckligt lottade som kommer tillbringa dom 2 månaderna med en ö...v.e..r.askn....ing..... tänk om de är ONE DIRECTION. Ropade jag till Frida.

-Jag beställer en China towns special och en Coca Cola. Sa frida, så fort jaghörde cola blev jag nervös, för man vill väll inte vara med en galen unge inne på en resturang (Frida blir galen utav cola). -Jag tar samma. Sa jag då.

Medans vi väntar på maten funderar vi på vad överaskningen är för något tänk om vi ska få träffa One direction OMG jag dör isåfall jag har alltid drömt om att få träffa dom. Jag tror att Frida blev lite sur när jag frågade henne.......


Fridas perspektiv:


Vafan är de för en fråga -Ska du ha din cola...... vad tänker hon med egetligen såklart att jag vill ha min cola. En sak jag inte fattar är att alla säger att jag blir galen utav cola men jag märker ingen skillnad.. Yes maten är här Judith bara gluffsar i sig maten och de är as gulligt tycker jag. När vi har ätit färdig går vi till lägenheten och nej vi är inga tränings tjejer vi tyckte bara att de va onördigt att ta bilen 500 meter.- asså tänk om vi får tråffa dom jag kommer bli as glad då. Sa Judith medans hon går till hissen. -Ja min dröm hade gått i uppfyllelse. Sa jag då för att jag vara lite social. Judith får typ damp för att hon inte har packat fördigt klockan är 22:00 och flyget går 08:50 åååh vad jag hatar att gå upp så tidigt som typ klockan 6.


Klockan 06:00:


-Frida, Frida, Frida, Vakna då du måste upp nu. Skrek Judith i mitt öra, jag hatar när folk gör så och de vet hon men hon ville la väcka mig.- Hello, my name is Judith What's your name. höll Judith på att säga om och om igen fattar inte hur hon orkar men jaja hon är som hon är och jag älskar henne ändå. 

Det första vi gör är att göra frukost och sånt sen sminkar vi oss och typ är färdiga 07:00 och då ska vi åka också för vi vill ju vara i god tid. 

-Baby you light up my world like nobody else. Sjöng jag till Judith och hon kramade om mig och låtsades som om hon kramade för sista gången. Jag ville skoja lite med henne, vi gillar att skoja med varran de är typ det enda vi gör hela dagarna. 


På flygplatsen:


De pirra i magen på mig och jag blir nervös för att flyga och vi ska till London OMG, flyget går om 10 minuter så vi går till flyg blippar grejen och går in i flyget vi älskar dom stolarna så mjuka Gudommliga.

efter 1 och 1 halv timma så är vi framme och när vi hoppar av står de en bil och väntar på oss de är en tjej som står och håller i en skyllt och de står våra namn på.




Hoppas den va bra, även om den blev kort. Om ni har frågor kan ni skriva den till mig eller Judith vi svarar på vad som helst. ha de bra // Frida <3


Av Fridutten Gufern - 25 maj 2012 18:11

Hmm ska försöka få ihop en liten del på min novell nu men men vi får se om den blir färdig idag eller inte kanske kanske inte. Äh ni märker väll om den kommer upp annars imorgon ;) ha de bra //FridaTheBest <3

Av Fridutten Gufern - 24 maj 2012 19:17

Previous: Dumma Dumma Dumma mej, varför vågade jag inte skriva flickvän och bara vän??

                                                  

                               

 

Julias perspektiv.

 

Det är ganska tomt på gatorna, för det är rätt tidigt. Det blå blåser lite svalt, jag får gåshud. När jag står där vid Avenyn så klättrar jag upp på räcket och kollar rakt ner i det jag är på väg att hoppa, när jag hör ett par välbekanta röster. Jag vänder mig mot rösterna och ser rakt in i Ormens ögon (jagkallarhonomdet, vill inte ge ut nman). När jag ser honom, så var jag precis på att hoppa i så min kropp hoppar fast jag inte vill, så jag ger i från mig ett skrik, men håller fast i räcket. Ormen och hans kompis Avve springer fram och hjälper mig upp. Hela jag skakar.

 

-Julia, vad gjorde du där?? Ormens ögon är stränga och Julia kollar ledset ner i marken.

-Jag lovar det var inte meningen. Jag blev bara så sur, en kille. Ni vet han jag är ihop med!! Ormen nickar. -Eller var ihop. Då kollar han på mig. avve suckar och kollar ledset på mig.

-Har han varit otrogen?? Det är Avve som pratar.

-Nej det har han inte, men han värkar inte vilja visa att jag är hans. När jag säger det kommer Niall springande, han flåsar som en trött hund. Jag himlar med ögonen, och ställer mig upp för att gå iväg, men mina ben görs så jag ramlar ihop. Helt död, det känns så. Niall komemr ikapp mig. Jag kollar han inte igöonen.. Vill inte, men till sist kan jag inte låta bli att drunkna i hans isblåa ögon! Då ser jag Ormen och Avve gå, jag sliter mig loss från Nialls grepp och stannar dom, kramar dom. Sedan så vinkar jag dom adjö och går förbi Niall igen, igonerar honom total.. Niall kommer snabbt efter, säger en massa ursäkter, men jag vill inte lyssna. Inte lyssna ett dugg.. Tills han säger.


   Nialls persprktiv.


Julia hade total ignonerat mig tills jag sa.

 

-I have nothing else, you is my everything. You are my heart, and i can't live without my heart! Julia, Ali is just a good friend of mine!!. Hon ramlade ihop ner på knä och sedan helt ner på marken, hon låg där bara helt stilla. Jag går fram till henne och ser tårara rinna ur hennes ögon. Jag tar henne i min famn och hon gör inget motstånd! Jag drar mina händer genom hennes hår och hon snörvlar i min tröja, det är en massa människor som går förbi, och till sist är det en massa. Jag tar Julia i min famn och går tillbaka till hotellet. Där möts jag av alla killar och tjejerna. Dom ler stort mot oss, Julia verkar ha somnat så jag tar henne upp till mitt rum.

Sakta lägger jag henne ner i sängen, sedan sätter jag mig på ett stol bredvid med hennes hand i min, och kollar på henne.

 

Fridas persktiv.


Jag, Lisen och killarna stod och snakade en stund efter Niall hade gott in med Julia! Vi snackade om allt, jag pratade lite om Sandra och sånt. Sedan så gick vi iväg till Starbucks.. Killarna beställde varsin jordgubb, jag en Irish Coffe och Lisen en mocka med kola sås. Nu saknade vi våra matvrak Julia och Niall. Dom brukar alltid slurpa så.. Det lät hemskt men man skratta alltid. Louis sitter och glor på mig, jag kollar på honom konstigt, sedan tar jag upp min mobil och kollar på den, just då får jag ett sms. *Can you follow me out??X* Jag kollar på Louis och nickar, då ställer vi oss upp och går ut, dom andra kollar på oss konstig.. Vi går i tystnad hela vägen tills Louis säger.

-I think we guys, gona stop to meet each other.. I'm sorry to say this, but you is not even famous!! I mean, you live in Sweden. I'm so sorry Frida, but i think it ends here. Mer behöver han inte säga, jag smäller till han rakt i ansiktet, sedan springer jag vidare mot hotellet, knackar på Nialls dörr han öppnar den. Kollar på mig, men jag går bara rakt in till Julia. Hon vaknar med ett ryck..


-Vad är det ned dig?? Julia kollar på mig.

-Louis just told me, that we can't meet them anymore, beacuse we're not famous!! Julia kollar på mig jätte konstigt. Sedan hör vi en knackning till. Louis kommer in.. Han kollar på mig, sedan säger han.


-Niall you must break up with Jul.. We can't meet them anymore.. I'm sorry to say this.. Niall kollar argt på Louis, Julia också och jag... Då blir Louis arg.


-Don't you understand, this is for the best!! And the second thin.. I cheeted on you with Elanore Calder. Då blir jag helt kall, jag känner hur Julia drar upp mig och vi går förbi killarna, först stannar hon vid Niall och säger.

-It was not or idea!! I'm sorry Niall.. I really loved you! But he didn't love us! Sedan går vi mot Louis, jag hör bara en stor smäll, antagligen slog Julia han rakt i ansiktet. sedan gick vi vidare ut mot Starbucks.. Lisen ser exakt lika ledsen ut.. Zayn Liam och Harry är inte kvar.. Vi kramar varandra. och sedan ringer Julia Rasse och han kommer för att hämta oss!! Vi alla åker hem till mig, med noll shoppingkassar, vi bara lägger oss ner och gråter. Gråtger för förlusten på dem vi älskar... Vi kommer aldrig mer träffa dem.. Aldrig.. Aldrig.. ADLRIG..


Hoppas nu gillade denna delen, det kommer komma upp tvp delar till sedan slutar denna novellen, och jag börjar på en ny.. Någon som känner sig lockad för att vara Zayn och Liam's tjej?? <3 //judith

Av Fridutten Gufern - 21 maj 2012 14:10

Titta in min blogg fridutt.bloggplatsen.se vore gulligt Av Er <3 hare bra nu // Frida <3333

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards