1dfreak

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Save You Tonight del 16

Av Fridutten Gufern - 15 augusti 2012 19:42

-Niall, i love you!! Han ler mot mig, jag sätter mig upp, det är svårt. Men när jag kommit upp i sittande ställning kysser jag Niall. Just då kommer Frida och Lisen in, dom kollar på oss. Skriker, sedan så blir dom blodröda i ansiktet och bakar ut. Jag avslutar kyssen och vi skrattar tillsammans, för första gången på väldigt, väldigt länge!! :)


           ehm.. jo.. jag skrev inte flera delar efteråt asså sista tiden i sjukhuset, utan jag skriver om framtiden nu :3 om det är ok <3                                 

Julias perspektiv.

Jag har hört dom hela tiden, usch vad skönt att vara tillbaka, doktorn sa att jag hade en lättare koma, när dom hade kollat igen. Så det var därför också, men också för att alla varít där för mig, alla grejerna jag fått.. Oj.. vad ska jag göra?? En tröja, med killarna typ den 34 jag har.. Humm... en ny garderob skulle va bra. För det låg saker överallt i hela rummet, av Niall fick jag ialla fall en ´3 tröjor, 5 halsband, 1 parfym´och 1 mobil.. ja.. fråga mig inte varför, just nu har jag bara en söndrig sony.. haha så kanske därför ´han köpte en.. Av Frida och Lisen, 2 Tröjor som jag önskat mig jättelänge, 4 buketter blommor.. vissnat by now. 1 Halsband och ett par skort från Tommy Hilfiger.. jag känner mig bortskämd. Och av mamma, massa smink.. och en plattång.. haha.. mamma som alltid har haft emot att jag sminkar mig och håller på.. Konstigt nog tyckte hon inte det denna gång ;) Och sist men absolut inte minst, One Direcetion and tha Crew, alla deras böker, deras skivor.. som dom trodde jag inte hade :0 och en del tröjor med dom på.. Det är det jag fått.


Jag sitter och lägger allting i en väska mamma kom med, har på mig en av tröjerna jag fick av Niall och ett par byxor mamma kom med. När jag öppnar mobil burken, ja för att starta mobilen så ramlar det ur en lapp ur den. "Come to Milkshake city today at 9.00 o clock //Your Niall" Jag ler mot lappen, packar klart allt, och startar mobilen, sätter i mitt gamla simkort och ringer mamma, så hon kan hämta  mig. Jag har chekat ut mig och sagt hejdå till doktorn och alla andra. När jag står vid ´trottoaren så hör jag en tjej ropa på mig, jag vänder mig mot henne och hon kommer närmare, hon är liten och ser ut att vara i 9-10 års åldern.


-Hi, do you need some help?? Jag ler mor henne och skakar på huvudet, då kollar jag in i hennes ögon.. Only angry..

-I don't want something from you, i actually hoped that you should die, but you didn't.. It's alot of girls that hate you.. If you search on PlasticBieber you find everything about how mant ppl that hates you!! Jag kollar på henne, och börjar skratta.

-Seriously bitch, sorry. But you're like 11 yrs old. You should play with barbies and play scrubble with your friend.. Hon kollar på mig och räker ut tungan, sedan så springer hon in jag hör henne ropa MOM, sedan kommer hennes mamma ut, hon ser rasande ut, och skriker.

-WHY THE F**K DID YOU SAY THAT TO MY DAUGHTER??? ARE YOU INSANE?? YOU NEED A F***ING LIFE.. SERIOUSLY YOU ARE INSANE, I*M GONNA CALL THE POLICE. Jag kollar på henne, sedan säger jag lugnt.

-Does she have an sister, that was on a summercamp?? Hon nickar och ska precis säga nåt.

-Does she like JB??!! AND just so you know.. You going in church, and one day she said she was sick?? Hon nickar.. Då vänder jag mig om och går.

-Wait, how did you know that??
-ask you daughter, good bye.
Hon tar tag i min axel jag suckar och tar upp min mobil.

-She writing this about One Direction, and cancer sick ppl.. about you, her sister. Her cousin, and that she lost her virginity.. and about her dead grandma.. Hennes mamma läser allt och kollar sedean på sin dotter, hon ler mot mig. Och sedan går hon, mamma kommer typ en inte så långt stund efter åt. Jag ler mot mig själv. När jag kommer hem så har hon lagt upp *A Bitch Today, Told Mum That Í Wrote This On Twitter, she's so dead. It was Julia Nialls girlfriend. And she said to mer after, i just so jealous of you getting attention, so i doing this so you can write on this on Twitter, and then i also get attention* Jag skrattar och skriver tillbaka *That was as true as i didn't get in coma.... I have your number darling* Sedan läser jag också alla kommentarer.. dom har skrvit.. visst att hon har sagt det.. du är så dålig osv.. Jag kollar på klockan, nu har jag suttit här med min dator i två timmar, det är 1och en halv kvar tills jag ska ivög.. Jag går ner till mamma och pratar litem frågar om hon kan skjutsa mig till milkshake city, hon nickar och går sedan för att göra lite mat, så jag passar på att duscha springer upp till duschen, duschar snabbt och tar på mig en vit tröja, en svart kostym liknande jacka och ett par tajta jeans. Puffar till håret lite, och sminkar mig lite, sedan går jag ner till mamma, hon har gjort klart maten, det är caranomara, jag tar lite och sedan är det dags att åka.


-Thanx for driving me mum, love you. Jag kramar henne och hopar ut, hon vinkar till mig och kör i väg, jag går in på Milkshake city och det är mörkt, det är ett lite minder rum som det lyser in, jag går in och där sitter Niall på scenen med en gitarr och sjjunger Favourite Girl.. Jag ler och han hoppar ner från scenen går fram mot mig går ner på knän och säger


THIS IS IT ;) <33 ingen ny del förens på Måndag.. jätte ledsen.. den kaaaannnsske kommer en i morrn, men ska te göteborg och på freda äre skola, på lörda har jag besök åså på sönda har jag typ, sitt inte vid datan dag ;/ hoppas ni förstår ;) MeEEEEN.. ni förstår kanske vad som ska hända ;) // Judith

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridutten Gufern - 25 november 2013 21:19

Tjo där mina vännor :) Judith här, så nu är då våran nya bloggis klar :D webbadress/link/sidan är denna  http://ourmoment1d.bloggplatsen.se/HÄR kan ni fortsätta läsa mina underbara noveller ;) nej men helt på riktigt :D gå gärna in och läs :) KRAM ...

Av Fridutten Gufern - 24 november 2013 22:37

Jo tjena mina.. fans ;) Nej men, det är Judith här, och jag har tänkt på att starta upp bloggen lite mer, men på en annan adress, jag kommer lägga in adressen här när jag finslipat min nya blogg. Och ni sötnosar som vill läsa får jätte mega gärna "sp...

Av Fridutten Gufern - 15 april 2013 13:51

Hej mi Amores! Lilla judith ska börja novellen ikväll!! Stor puss å kram till er som läser!! ...

Av Fridutten Gufern - 13 januari 2013 13:15

Jag ska avsluta min novell utan någon slut del! Det är bara tråkigt! Ska istället börja på en ny som jag har mer inspiration till! Den kommer börjas på i veckan som kommer! Rollerna blir:Frida- FridaJudith- JagHarry- Harry S.Louis- Louis T.Liam- Liam...

Av Fridutten Gufern - 28 december 2012 22:09

Julias perspektiv. Jag kollar in i hans isblåa ögon, var det verkligen sant att jag ville lämna dom. Nialls perspektiv. Jag kollar in i Julias bruna ögon, dom som jag smälter varje gång jag ser i dom. Tänkte jag överge dom och den underbara var...

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards