1dfreak

Alla inlägg under juli 2012

..!

Av Fridutten Gufern - 30 juli 2012 22:52

Heej, jag ska försöka lägga upp en ny del imorgon hoppas de iallafall. Så fint att man har varited judith igår och hon glömde sin plånbok de är typ som när vi sov över typ för 1 vecka Sedan och då glömde hon sin hårborste och mobilladdare smidigt <3// Frida :) ha de bra hoppas ni gillar bloggen :)

Av Fridutten Gufern - 29 juli 2012 20:53

Skype whit paya & Alice awesome <3

Av Fridutten Gufern - 20 juli 2012 01:38

Hej, alla jag vet att jag inte lagt in på länge men är man upptagen så är man. Jag har två grejer att säga okej den första är att jag va inte på torsdagskvällarna i Borås 19/7 och jag träffa andreas Wijkas grymt. <3 Och den andra är att jag vill berätta för alla om varför jag gillar One Direction okej först gillade jag bara att dom sjöng bra och att som är snygga som alltid men aja dom ger mig ett starkare självförtroende utan deras budskap i låtarna t.ex What's makes you beautiful <3 för jag alltid blivit retad men dom ger något speciellt liksom, dom är en del av mitt hjärta <3 LOVE ONE DIRECTON / Fridis <3

Av Fridutten Gufern - 16 juli 2012 14:16

Har gjort.. eller försökte göra en bra FanVideo till One2Five.. ska gö en till One Direction också... så om ni skulle vilja tröka på länken och se på den :D <3 http://www.youtube.com/watch?v=Qp7BpCuKFA0&feature=plcp

Av Fridutten Gufern - 9 juli 2012 20:48

Jag och Frida, kollade på varandra. sedan på Lisen, och skrek sóm in i norden. Sedan kramade vi hennem, alla som satt inne på resturangen kollade på oss väldigt konstig. Men vi bar fortsatte och skrika. Sedan sprang vi tillsammans en liten snabb shoppingrunda, sedan tillbaks till hotellet killarna bodde på, jag och Niall delade, Louis och Frida, Harry och Liam och Zayn. Och Lisen i ett eget rum, men man får hoppas att de ändrar på de.


När vi kom in på hotellet var det en massa tjejer, där. VI gick bara förbi dem och in i hissen.  Sedan så minns jag inte mer.


                                                  
        


Fridas perspektiv.


Jag sitter bredvid Julia på sjukhuset, killarna är i väg på turnem det är ganska tomt.. Lisen kommer senare.. Usch, allt liksom kommer på en gång, och man får minnnen från när man var yngre. Jag minns när Julia skrev till en kille som hette Ulrik. *jag gillar dig* han svarade *jag bryr mig inte*. Efter det var hon helt förstörd i minst 4månader, sedan började skolan, och hon vågade inte ens kolla på honom. Hon kunde bryta ihop vilken dag timme minut som helst!! Det hade kommit en ny tjej till hennes klass också som hette Jessica, dom blev bra kompisar och så berättade Julia för henne och då så börjar hon prata med honom, och de blir ihop. Så lågt, ibland kändes det som att Jessica ville att Julia skulle bli ledsen, för hon kunde bjuda honom till henne när hon var där, så satt dom där och hånglade, så otroligt lågt, omoget. Jessica har gjort slut med Ulrik, för att hon började gilla Konrad hans kompis, för han var tydligen hundra gånger coolare.. Jahapp.. Jag avbryts i tankarna av Lisen.


-Hello Frida, how are you?? and how are Jul?? Hon ler, och går fram och kramar mig, jag besvarar kramen.

-She's better then before, and i think she miss Niall, beacuse when he was here she was calmer.. I gonna call hom, can you hold her just for some minuters. Lisen nickar och ler snett, jag går ut och ringer Niall.

Nialls perpsektiv.




:D

Av Fridutten Gufern - 1 juli 2012 18:21

Nu har jag varit i stockholm i helgen och varit på gröna Lund och Skansen as kul... <3 men nu sitter jag i Uppsala i en lägenhet pappa har när. Han jobbar här. De sa är att vi har gallerian några hundra meter från oss Jävligt bra <3 // Frida ha de bra <3

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards