1dfreak

Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

I Wish del 13 Heart Breaker

Av Fridutten Gufern - 24 maj 2012 19:17

Previous: Dumma Dumma Dumma mej, varför vågade jag inte skriva flickvän och bara vän??

                                                  

                               

 

Julias perspektiv.

 

Det är ganska tomt på gatorna, för det är rätt tidigt. Det blå blåser lite svalt, jag får gåshud. När jag står där vid Avenyn så klättrar jag upp på räcket och kollar rakt ner i det jag är på väg att hoppa, när jag hör ett par välbekanta röster. Jag vänder mig mot rösterna och ser rakt in i Ormens ögon (jagkallarhonomdet, vill inte ge ut nman). När jag ser honom, så var jag precis på att hoppa i så min kropp hoppar fast jag inte vill, så jag ger i från mig ett skrik, men håller fast i räcket. Ormen och hans kompis Avve springer fram och hjälper mig upp. Hela jag skakar.

 

-Julia, vad gjorde du där?? Ormens ögon är stränga och Julia kollar ledset ner i marken.

-Jag lovar det var inte meningen. Jag blev bara så sur, en kille. Ni vet han jag är ihop med!! Ormen nickar. -Eller var ihop. Då kollar han på mig. avve suckar och kollar ledset på mig.

-Har han varit otrogen?? Det är Avve som pratar.

-Nej det har han inte, men han värkar inte vilja visa att jag är hans. När jag säger det kommer Niall springande, han flåsar som en trött hund. Jag himlar med ögonen, och ställer mig upp för att gå iväg, men mina ben görs så jag ramlar ihop. Helt död, det känns så. Niall komemr ikapp mig. Jag kollar han inte igöonen.. Vill inte, men till sist kan jag inte låta bli att drunkna i hans isblåa ögon! Då ser jag Ormen och Avve gå, jag sliter mig loss från Nialls grepp och stannar dom, kramar dom. Sedan så vinkar jag dom adjö och går förbi Niall igen, igonerar honom total.. Niall kommer snabbt efter, säger en massa ursäkter, men jag vill inte lyssna. Inte lyssna ett dugg.. Tills han säger.


   Nialls persprktiv.


Julia hade total ignonerat mig tills jag sa.

 

-I have nothing else, you is my everything. You are my heart, and i can't live without my heart! Julia, Ali is just a good friend of mine!!. Hon ramlade ihop ner på knä och sedan helt ner på marken, hon låg där bara helt stilla. Jag går fram till henne och ser tårara rinna ur hennes ögon. Jag tar henne i min famn och hon gör inget motstånd! Jag drar mina händer genom hennes hår och hon snörvlar i min tröja, det är en massa människor som går förbi, och till sist är det en massa. Jag tar Julia i min famn och går tillbaka till hotellet. Där möts jag av alla killar och tjejerna. Dom ler stort mot oss, Julia verkar ha somnat så jag tar henne upp till mitt rum.

Sakta lägger jag henne ner i sängen, sedan sätter jag mig på ett stol bredvid med hennes hand i min, och kollar på henne.

 

Fridas persktiv.


Jag, Lisen och killarna stod och snakade en stund efter Niall hade gott in med Julia! Vi snackade om allt, jag pratade lite om Sandra och sånt. Sedan så gick vi iväg till Starbucks.. Killarna beställde varsin jordgubb, jag en Irish Coffe och Lisen en mocka med kola sås. Nu saknade vi våra matvrak Julia och Niall. Dom brukar alltid slurpa så.. Det lät hemskt men man skratta alltid. Louis sitter och glor på mig, jag kollar på honom konstigt, sedan tar jag upp min mobil och kollar på den, just då får jag ett sms. *Can you follow me out??X* Jag kollar på Louis och nickar, då ställer vi oss upp och går ut, dom andra kollar på oss konstig.. Vi går i tystnad hela vägen tills Louis säger.

-I think we guys, gona stop to meet each other.. I'm sorry to say this, but you is not even famous!! I mean, you live in Sweden. I'm so sorry Frida, but i think it ends here. Mer behöver han inte säga, jag smäller till han rakt i ansiktet, sedan springer jag vidare mot hotellet, knackar på Nialls dörr han öppnar den. Kollar på mig, men jag går bara rakt in till Julia. Hon vaknar med ett ryck..


-Vad är det ned dig?? Julia kollar på mig.

-Louis just told me, that we can't meet them anymore, beacuse we're not famous!! Julia kollar på mig jätte konstigt. Sedan hör vi en knackning till. Louis kommer in.. Han kollar på mig, sedan säger han.


-Niall you must break up with Jul.. We can't meet them anymore.. I'm sorry to say this.. Niall kollar argt på Louis, Julia också och jag... Då blir Louis arg.


-Don't you understand, this is for the best!! And the second thin.. I cheeted on you with Elanore Calder. Då blir jag helt kall, jag känner hur Julia drar upp mig och vi går förbi killarna, först stannar hon vid Niall och säger.

-It was not or idea!! I'm sorry Niall.. I really loved you! But he didn't love us! Sedan går vi mot Louis, jag hör bara en stor smäll, antagligen slog Julia han rakt i ansiktet. sedan gick vi vidare ut mot Starbucks.. Lisen ser exakt lika ledsen ut.. Zayn Liam och Harry är inte kvar.. Vi kramar varandra. och sedan ringer Julia Rasse och han kommer för att hämta oss!! Vi alla åker hem till mig, med noll shoppingkassar, vi bara lägger oss ner och gråter. Gråtger för förlusten på dem vi älskar... Vi kommer aldrig mer träffa dem.. Aldrig.. Aldrig.. ADLRIG..


Hoppas nu gillade denna delen, det kommer komma upp tvp delar till sedan slutar denna novellen, och jag börjar på en ny.. Någon som känner sig lockad för att vara Zayn och Liam's tjej?? <3 //judith

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridutten Gufern - 25 november 2013 21:19

Tjo där mina vännor :) Judith här, så nu är då våran nya bloggis klar :D webbadress/link/sidan är denna  http://ourmoment1d.bloggplatsen.se/HÄR kan ni fortsätta läsa mina underbara noveller ;) nej men helt på riktigt :D gå gärna in och läs :) KRAM ...

Av Fridutten Gufern - 24 november 2013 22:37

Jo tjena mina.. fans ;) Nej men, det är Judith här, och jag har tänkt på att starta upp bloggen lite mer, men på en annan adress, jag kommer lägga in adressen här när jag finslipat min nya blogg. Och ni sötnosar som vill läsa får jätte mega gärna "sp...

Av Fridutten Gufern - 15 april 2013 13:51

Hej mi Amores! Lilla judith ska börja novellen ikväll!! Stor puss å kram till er som läser!! ...

Av Fridutten Gufern - 13 januari 2013 13:15

Jag ska avsluta min novell utan någon slut del! Det är bara tråkigt! Ska istället börja på en ny som jag har mer inspiration till! Den kommer börjas på i veckan som kommer! Rollerna blir:Frida- FridaJudith- JagHarry- Harry S.Louis- Louis T.Liam- Liam...

Av Fridutten Gufern - 28 december 2012 22:09

Julias perspektiv. Jag kollar in i hans isblåa ögon, var det verkligen sant att jag ville lämna dom. Nialls perspektiv. Jag kollar in i Julias bruna ögon, dom som jag smälter varje gång jag ser i dom. Tänkte jag överge dom och den underbara var...

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards