1dfreak

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

I wish del 12 Ingen rubrik....

Av Fridutten Gufern - 13 maj 2012 21:29

-Haha now i know who you guys are, they talk about you all the time.. I actually wondering if i'm able to change work.. But yeah.. Don't care about that. If you take the elminator to the seven't floor you can go you number 678, 679 and 680. There is your boys. Have a good day. Vi nickar och går mot hissen, Julia ler glatt, Frida ser minst lika glad ut och jag.. Jag med :D

                               

Julias perspektiv.

 

Hissen stannar och jag väntar ivrigt på att dörr elendet ska öppna, det öppnas och jag springer igenom korridoren, kollar på dörrarna och ser till sist dom tre dörrarna, jag knackar på alla tre, nästan på samma gång. Killarna öppnar, Niall är först och öppnar så jag slänger mig i hans armar sedan kramar jag de andra killarna också.. Lisen och Frida står vid Harry och Louis..

 

-HAHHAAHAH i know something you don't know. Frida ropar det till Louis och han kollar konstigt på henne.

-What?? Hon kollar på honom....

-That you don't know.. Han suckar och himlar med ögonen, men kramar henne hårt. Jag står fortfarande vid Niall och håller han nära mig, då kommer deras fucking stylist..


-Hurry guys, time for an interwiew.. COME ONE... Jag suckar åt tanten, och hon drar ivgä med dom.. Niall ropar till mig..


-You guys can stand in our rooms.. we be back in some minutes. Love you Jul.. Jag ler fast han inte ser.

-OKay babe, see ya... Love u to Jag går in i Nialls rum de andra i de andra killarnas rum.. Jag kollar runt lite och ser att Niall glömt sin mobil, jag tar upp den vill inte titta. Men jag öppnar den, lösenord. Jag kommer på det direkt.. Mitt födelsedatum 981207.. Den låses upp och en bakgrund på mig och honom visas.. Jag går in på hans bilder och där först på kameran visas en bild där han kysser en tjej, jag kollar på mobilen. Sedan går jag in på hans sms.. NEJ JULIA NEJ GÖR DET INTE.. Men jag kan inte låta bli... Dumma Dumma mej... Jag öppnar sms grejen, och den senaste han smsade var Ali.. Jag kollar på smset.. Det senaste var.. från Niall till Ali "Gotta go babe, a friend coming over soon, love you lot <3 x /Niall" Jag tappar nästan hakan.. Asså.. vad är det här, jag ringer upp Liam från Nialls mobil.. Liam svarar..


(kursivt Liam)
-Hi Liam, it's Jul.. I just wondering, did Niall do something when he was in London.. or where ever he was with Ali?? I Just wonder.. Beacuce, i know that was dumb, but i unlocked his phone and looked at pitchured and text and yes, i found things with her.. Things i never wish i have found.. Liam suckar och ska säga nåt, när jag hör Nialls röst i bakgrunden och det börjar pipa i mobieln, han lade på. Jag suckar slänger iväg mobilen, den ramlar i golvet, men inte så hårt. Den går inte sönder, jag lägger mig ner i Niall säng, varför lämnar jag inte honom?? Jag tar upp min egna mobil och går in på Twitter, där har en tjej skrivit till mig med en bild skickad på Ali och honom.. Hon har skrivit följande: He cheeted on you, i don't know, but i ship you more with Niall than Ali... Hope you have a good time.. :( Love Cheer..

 

Jag suckar ännu tyngre och trök ner twitter men går in på sms, tar upp Nialls nummer, skriver.. "That i did was so dumb, i only wanted you to love me. Maybe it was to much, and you can be glad beacuse you'll never sees me agin, maybe Ali is your new one, sorry for open you phone... But now i'm able to lay you behind me.. Sorry but i really loved you.. But i was only a friend of yours... Niall.. Maybe you see me in the other world Love Jul.. " Jag skickar det, tar mina saker jag hade med mig. Alltså jackan, öppnar dörren lämnar mobilen för att dom inte sla försöka få tag på mig, stänger dörren tyst efter mig, på vägen ner möter jag deras stylist, hon kollar konstigt på mig, hon kände igen mig. Men ville inget säga, jag går ut från lobbyn, ut i göteborg... Utan något mål går jag framåt, mot Avenyn.............

 

Niall's perspektiv.

 

Jag och killarna går hem, vi skrattar. I mitt rum väntar Julia.. Äntligen ska jag spendera lite tid med henne, men jag saknar Ali också.. Måste berätta om henne för Julia.. Visst Ali är jätte fin, men inget jämfört med Julia, vad skulle jag göra utan henne. När vi kommit tillbaka och ska gå in i rummet är hon inte där, hennes mobil ligger kvar och min på golvet. Jag går fram till min egen mobil och ser att jag har ett meddelande, först när jag öppnar den kommer konversationen med Ali upp.. Sedan trök jag ner det och ser att jag har ett sms från Julia, jag öppnar det och läser... Jag slutar andas för en stund, sedan rusar jag ut ur rummet, knackar på allla killarnas dörrar, dom kommer och öppnar, förtivlat läser jag upp sms:et..

 

-That i did was so dumb, i only wanted you to love me. Maybe it was to much, and you can be glad beacuse you'll never sees me agin, maybe Ali is your new one, sorry for open you phone... But now i'm able to lay you behind me.. Sorry but i really loved you.. But i was only a friend of yours... Niall.. Maybe you see me in the other world Love Jul.. Jag kollar på dom, sedan så förstår jag varför min och Alis konversatio var uppe, varför vågade jag inte skirva, min flickvän.. Utan bara vän.. Åhh dumma dumma dumma udmma mig... Skit också!!!

 

Hoppas denna delen gick bra å läsa, den fuckade upp sig lite, så jag har färgad text på desom de säger.. ha en fortsattbra dag natt /Judith :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridutten Gufern - 25 november 2013 21:19

Tjo där mina vännor :) Judith här, så nu är då våran nya bloggis klar :D webbadress/link/sidan är denna  http://ourmoment1d.bloggplatsen.se/HÄR kan ni fortsätta läsa mina underbara noveller ;) nej men helt på riktigt :D gå gärna in och läs :) KRAM ...

Av Fridutten Gufern - 24 november 2013 22:37

Jo tjena mina.. fans ;) Nej men, det är Judith här, och jag har tänkt på att starta upp bloggen lite mer, men på en annan adress, jag kommer lägga in adressen här när jag finslipat min nya blogg. Och ni sötnosar som vill läsa får jätte mega gärna "sp...

Av Fridutten Gufern - 15 april 2013 13:51

Hej mi Amores! Lilla judith ska börja novellen ikväll!! Stor puss å kram till er som läser!! ...

Av Fridutten Gufern - 13 januari 2013 13:15

Jag ska avsluta min novell utan någon slut del! Det är bara tråkigt! Ska istället börja på en ny som jag har mer inspiration till! Den kommer börjas på i veckan som kommer! Rollerna blir:Frida- FridaJudith- JagHarry- Harry S.Louis- Louis T.Liam- Liam...

Av Fridutten Gufern - 28 december 2012 22:09

Julias perspektiv. Jag kollar in i hans isblåa ögon, var det verkligen sant att jag ville lämna dom. Nialls perspektiv. Jag kollar in i Julias bruna ögon, dom som jag smälter varje gång jag ser i dom. Tänkte jag överge dom och den underbara var...

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards