1dfreak

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Fridutten Gufern - 26 mars 2012 22:13

Julias perspektiv. 2010

 

Jag och Frida ska sova över i hennes farmor's friggebo, vi har just gått och lagt oss. Vi ligger och pratar om One Direction. Hon berättar hur mycket hon vill träffa Louis Tomlinson och så lovar vi varandra att vi ska få med den personen alltså varandra om vi åker till London. Jag har redan varit där en gång, men då åker vi dit tillsammans. Jag tänker mig värkligen liksom fram till den dagen, och när vi slutar gymnasiet ska vi skaffa en lägenhet tillsammans i London.. :) Det är riktiga drömmar det.


Nutid Sommaren 2012.


Jag har precis kommit ut examen har haft en stor fest med släkten ska till Frida nu och kolla en lägenhet i London, våra föräldrar accepterade att vi flyttade utomlands. Det ska bli as kul att flytta till London, det är så fint. Mina för hoppningar är att träffa One Direction, men man får ser hur det går. Jag har slipar extra på engelskan och kan mycket mera nu, talar med irländs brytning även om man ska snacka med brittisk, men seriöst, vem bryr sig. Det betyder ju nästa samma sak ändå. Jag har åkt buss till henne och hoppar av vid busshållplatsen, där möter jag några killar jag gick med i skolan ett-två år dom hejar på mig, jag hejar tillbaka och går sedan vidare, upp för de tusen backarna till henne, men är framme ganska snart, väl framme så kommer hon ut och kramar mig. Vi går in i hennes hus och kollar på hennes lilla dator efter en fin lägenhet, efter kanske 1000000 (överdriv) försök så hittar vi en fin lägenhet ganska centralt men ändå inte, jätte fin och takvåning.   (natte tid, men kanske inte direkt så nära vatten, men så fåre bli. Utsikten)

 

Det finns kök, teverumm, toalett. Två rum, det ena är tapetserat lila och det andra svart vit. Vi ropar på Susann.

 

-Mamma, Ropar Frida och Susann kommer in i rummet. -Kolla denna kostar inteså mycket, den kan vi väll ta, Hon kollar på sin mamma och Susan kollar priset och kollar sedan på oss, men nickar. Vi blir jätte glada och börjar hoppa och greja, YES tänk va en lägenhet i London. Vi går sedan ut och Frida ringet några kompisar i Hillared som det var länge sedan vi träffade. eller i varje fall jag, dom var as snälla. Alla hade förändrats på några sätt, vi gick runt i Hillared och sedan gick vi till Lockryd's värdshus och åt lite, jag åkte hem senare på kvällen sade hejdå till alla och kramade dem. Den dagen var nog den bästa påbörjade sommaren någonsin.



Orkar inte skirva så mycket, är as trött (sover) Hoppas ni komemr kicka in i morgon, kommer nog en längre då Ha de bra Xx //Judith

Av Fridutten Gufern - 26 mars 2012 21:41

Hejsan :D Den nya kort novellen heter More Than This, ska skriva lite om den nya novellen, hur personerna ser ut osv.. :D Det är två tjejer som sedan barnsben har varit kompisar, dom har precis gått ut gymnasiet och den ena som heter Julia har läst Undersköterska med barn, och den andra tjejen som heter Frida har läst till veterinär. Dom har lovat varandra om att när de går ut gymnasiet ska de flytta till england tillsammans. Nu så är det flyttdags, deras föräldrar har ordnat lägenhet och allt, det är en 4:a och är takvåning, riktigt fin utsikt.


Julia är född 1993 och har svart långt hår och bruna ögon, ljus brun hy och är 1,62 m. Hennes största intressen är sjunga, one direction, dansa.


Frida är född 1993, så de är lika gamla. Men Frida har brunt (egentligen blond) långt hår och blåa ögon. Hon är en 1,68 och hennes intressen är rida, sjunga, one direction och morottar :) (morötter)


Deras familjer berstår av Julias: Mamma-Kerstin, Pappa-Fredrik, Bror-David och Katten-Maja

Fridas: Mamma-Susann, Pappa-Mikael, StoraSyster-Sandra, LillaSyster-Emma, Hunden-Sixten och Katter-Iris och Sigrid.


    Julia längt åt vänster. Frida bilden höger :)

Av Fridutten Gufern - 26 mars 2012 20:46

Villllllllllll haaaaaaaaaaaaaa<3333


Håll er borta han är min ;) <333

I like girls who eat carrots <333 hehe jag älskar morötter så försök inte ens <33/ Frida     

Av Fridutten Gufern - 26 mars 2012 16:28

    älskar minarna så jävla sööta              skulle inte ni viöja träffa dom då ???  // Fridaaaaa  

Av Fridutten Gufern - 26 mars 2012 07:19

nää, vad säger man min högsta dröm är att få åka till London och nu vet alla att jag har lovat Judith att om jag ska åka dit någongång så ska jag ta med Judith för de har jag lovat henne och tvärsom :) 

-men nu ska jag till skolan ha de bra :) //Frida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards