1dfreak

Alla inlägg den 30 mars 2012

...

Av Fridutten Gufern - 30 mars 2012 23:18

varför får alla typ allt de dom vill ha blir så jävla arg att inte jag får de hahaha framförallt att jag inte får den härJag vill ha <33333333 //Frida <3   

Av Fridutten Gufern - 30 mars 2012 22:04

-You can go now, I'm done with everything. Good luck. Hope you have a good time, if something happens and you'll make an appointment. Jag ler mot honom han ler tillbaka, sedan så ställer jag mig upp och så går vi iväg tillsammans. Jag hade visserligen på mig en sjukhus kappa, men jag bytte. När vi var på väg hem så tog vi in på Donken, efter som att Julia och Niall var så hungriga. Jag tog fram mina diabetes saker och tog sprutan, det pep till och visade 6,7 jag fick inte ha högre än 10, och itne under 5-4 så det var bra. Jag beställde en Bigmac och Julia bara pommez fritz. Den flickan, Niall en BigMac, och de andra killarna en BicMac :co dom med :) Sedan så bar det hemmåt till den trygga lägenheten.


Julias perspektiv. 5dagar efter Fridas olycka.I

 

Jag sitter på ett kafe i väntan på att träffa en tjej som ska hjälpa mig med ett jobb. Medan jag väntar beställer jag en Cappucino.. Frida är såklart med och sitter bredvid, hon beställer kafe.. (ryser) Medans jag dricker av cappucinon så slår jag upp en sida och ser en bild på Niall som kysser Miranda Cosgrove, jag vänder på tidningen och ser dagens nummer, nu fattar jag varför Niall inte har pratat med mig på jätte länge. Falska skit... Jag fryser på bilden och läser sedan artiklen. Det står.. *Interview, Be (Kate): So Niall, you therefore have a celebrity crush Miranda Cosgrove, you seem to like each other. But there have been rumors that you like a regular girl who comes from Sweden is that true?
Niall: haha yes, now we have found each other. I love Miranda. (giggles) I never liked a girl from Sweden, no .. I like Sweden, but no one there from.* När jag läst det så tror jag nog att jag ska sprängas av ilska, han har nämt för mig att han älskar mig så gör han detta. Frida kollar konstigt på mig sedan tar hon tidningen från mig och ger ifrån sig ett högt ill ljud och som sedan går över till *Han är bara så död* osv.. Mina tårar tränger bakom ögonen, men jag vill inte gråta för honom. Han är inte värd det, då kommer jobb coutchen, jag lyssnar på halvt öra och när vi är klara så springer jag snabbt ut från cafeet som visade sanningen om Niall. En falsk idiot. Jag gick med arga steg hemmåt. Klackarna på mina Converse lät ljudligt, Frida kommer upp i min takt och så kommer vi hem innan för dörren. Då tar jag och börjar gråta, Frida håller sig tätt in till henne.

-Det kanske inte är sant, reportrar kan hitta på vad som helst. Frida ler mot mig. Jag ler lite snett, tar mig ur hennes kompis grepp och det knackar på dörren, Frida öppnar och där står killarna, hon kollar besvärat på mig men jag vinkar till henne att dom får komma in. Niall söker ögon kontakt, men jag vicker undan blicken, drar mig sedan in i rummet. Han kollar efter mig konstigt, jag går in på twitter på min mobil och ser vad som trendar #NiallGotMiranda #MirandaGotNiall #NiallBreakedUpWhitJulia ASSÅ HUR VET DOM ALLT.. HERREGUD. Jag tog och slängde ner mobilen på min matta, brydde mig inte ville ge upp då kommer Niall in i rummet, han sätter sig på min sängkant och säger med tanig röst.

-Are you all right? You look a bit sad! Han ler jag ler inte tillbaka.

-Would you be happy if your boyfriend would get involved with one another so you'll probably find the answer. Han kollar på mig och ska precis öppna munnen när jag säger. -I have long known that you like Miranda Cosgrove, but to say what you said in the interview was low. I thought you liked me, but I was wrong. Sorry Niall. But the fact is that I do not want to be your rag doll. I loved you, but now it's over. Han ser ledset på mig sedan så går han ut ur rummet, den dagen somnar jag tidigt utan kvällsmat.. När jag vaknar nästa dag ligger en lapp på mitt nattugsbord. *You may never forgive me, but I love you so you know. If you want to see me again, just call and I got a scolding from Frida yesterday. Forgive Julia. You will be what I dream about, look in your closet. I bought one thing. / / Niall Xx* Jag suckar men går upp ur sängen, och öppnar garderoben. I garderoben finns en liten ask, jag tar upp den och tar upp en liten nyckel och en lapp till *This key leads to my heart and you're the only one who has it, please come and unlock it. I need you ..* Jag börjar gråta sätter mig ner på mattan och nyckeln i handen. Niall älskar mig fortfarande, men känner jag samma sak för honom. Jag vill men kan inte. Jag tar upp mobilen som fortfarande ligger på golvet går in på twitter och det som trendar nu är #NiallWantJuliaBack.. Jag kollar på tweetrarna och kan knappt tro det är sant, hur hann han allt detta. Uppdaterade nörd. Om jag ska vara helt ärlig kan jag inte leva utan honom. Så jag tar och ringer upp, min röst darrar.

-Hello Niall, sorry that I was so angry, but I was so jealous because you kissed her. I wonder if you would like home to me. Jag hör hur glad han blir och mina mungipor lyfts också lite och han säger:
Sure, if it goes so I'll be happy. I love you just so you know. Det sista viskar han bara, och inom mig säger jag I love You 2.. Jag vill men det är något jag inte kan.


Fridas perpsektiv.


Det Niall gjorde mot Julia var taskigt för att Julia älskar Niall nästan mer än allt annat, så det skulle vara jobbigt om han försvann.. Så Niall är bra till hands också. Nu ska tydligen han hit, varför vet inte jag. Men Julia såg inte särskilgt glad ut, Louis skulle hänga med Niall så när dom kom så gick vi båda ut i hallen, kramade om båda killarna, sedan gick var och en till sig.

-You are so beautiful, I'm happy to found you. Louis håller om mig och vi sätter oss i min säng och myser lite, sedan så somnar vi tätt tillsammans.


Niall Horans perpsektiv.

När jag kommer in möts jag va tjejerna dom båda kramade oss och Louis gick med Frida, ensam stog jag kvar med den vackraste på jorden framför. När jag stått och glott en stund så tog jag tag i henne drog henne mot mig och min läppar mötte hennes, hon besvarade min kyss och vi gick till hennes rum, jag smekte henne över ryggen men slutade där, för jag visste vad jag hade sagt.. Hon visste också. Hon bet sig i läppen och kysste mig igen och sa.

-I love you, I want you to be mine again. And just my own!Hennes andedräkt kittlade i öronen, jag fnittrade tyst och sade. -Iloveyou to beautiful <3......



Hoppas denna delen blev bra, as trött ska sova nu.. Hare gött :) //judith

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards