1dfreak

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Fridutten Gufern - 1 april 2012 19:45

Niall Horans perpsektiv.

När jag kommer in möts jag va tjejerna dom båda kramade oss och Louis gick med Frida, ensam stog jag kvar med den vackraste på jorden framför. När jag stått och glott en stund så tog jag tag i henne drog henne mot mig och min läppar mötte hennes, hon besvarade min kyss och vi gick till hennes rum, jag smekte henne över ryggen men slutade där, för jag visste vad jag hade sagt.. Hon visste också. Hon bet sig i läppen och kysste mig igen och sa.

-I love you, I want you to be mine again. And just my own!Hennes andedräkt kittlade i öronen, jag fnittrade tyst och sade. -Iloveyou to beautiful

 

                       


Louis Tomlinsons perpsektiv.

 

Jag vaknar i Fridas säng med armen runt henne, hon snusar sött och jag tar upp min mobil, den är 16.00 så vi har sovit i kanske 1 och en halv timme. Jag hör Nialls höga skratt från Julias rum, och skrattar åt hur man i bland hör Julias höga ljusa skratt. Jag skakar Frida lätt för att få liv i henne, hon rycker till och kollar på mig hon börjar le, sedan pussar jag henne på munnen. Vi ligger kvar en stund till och pratar om lite allting.

 

-I'll start working on my new job tomorrow. I can not wait. Hon ler mot mig och skrattar, hennes ögon glittrar av förhoppning.

-What fun for you, hope it'll be fun. Jag ler mot henne och sedan kommer Niall in rusande och ropar.

-We made scones, or I looked at when Julia made ​​scones. They are as good, come out now. Han hoppar i dörren och försöker stressa oss antagligen.

-We will Niall, you can go into the kitchen for so long. We about 2 minutes. Han nickar och rusar seadn ut till köket i gen. Vi skrattar och reser oss upp. I hallen doftar det nu lagda scones och Frida ler glatt. Vi går in till köket och sätter oss mittemot varandra, jag bredvid Niall och Frida bredvid Julia. Jag kollar på henne under den mesta av delen vi äter. :) När vi ätit upp så är klockan kvart över 6 så vi bestämmer oss för att se en film, Julia skiner upp och springer till sitt rum när hon kommer tillbaka håller hon i en film som heter Narnia-Prince Caspian. Frida ler mot Julia och vi går in till teve rummet, Niall gillar inte Disney men han ser glad ut ändå. Julia sätter igång filmen och vi kollar på den.....


Nialls Horans Perpesktiv


Vi kollar på Narnia, en Disney film men jag ser på den för Julias skull hon sitter i mitt knä och jag har en filt om henne, Frida och Louis sitter tätt i hop de med. Så gulligt. Julia är helt inne i filmen och varje gång jag ska få kontakt med henne så skakar hon bara på huvudet eller slår till mig på benet, inte för att jag bryr mig men jag blir lite sur, så när filmen är slut så försöker jag se sur ur, Julia kollar på mig ledset sedan busigt sedan hoppar hon på mig och kysser mig. Jag börjar skratta så det måste sett as konstigt, och på råga på allt så satt Louis och Frida och skrattade, då tog jag upp en mobil och tog ett foto, lade upp på instagram och skrev *Hanging with the best* efter kanske 5 sekunder hade jag 3985gillningar och vissa kommentarer, visa spydiga och vissa gulliga. Jag svarade på vissa, men avslöjde inget. Då fick jag ett sms från Zayn. *Hey Niall. Paul want to meet you and Louis.. NOW..X /Z* Jag skickar tillbaka *Okey.. we bee there in a minuteXx /N* Jag blir lite orolig..


-Ehum.. Louis.. Paul want too meet us.. i dont know why.. we gotta go now. Han nickar och ser allvarligt på mig.. Vi säger hejdå till tjejerna och så går vi.. Paul hämtar upp oss och i bilen på väg hem till oss säger han.


-Whata hell, did you do whit the girls?? That was really bad.. if a papparatsi saw you they will be as crazy. Han kollade grav allvarligt på oss i backspeglen. Jag nickade och kände hur jag blev tomat röd.. Bilden jag la upp.

Louis tar armen om mig och säger.

-Don't worry Niall. We will make this together.. He can't spy on us all the time.. You love Julia huh? so we most fighting for her, and Frida. Han ler och jag nickar. När vi kommer fram har Paul skällt ut oss hela vägen, jag hoppar ut och Liam står i dörren till våra lägenheter. Då börjar jag gråta, jag hör Pauls bil åka i från oss. Liam kommer fram till mig och håller mig i en tröstande kram, hatar utskällningar, vi kramas i en grupp kram. Då säger Zayn.

-Why do he care so much about our girlfriends.. He don't care about your girlfriend. Zayn pekar på Liam och Liam nickar -That's only beacuse she is famous. Liam nickar igen  -We gotta talk to him, it annoying that we can't hang out with them we love.   Vi nickar och bestämmer oss för att prata med Paul i morgon, för jag ska prata med Julia nu. Hon kan ju sjunga och jag ska se om vi kan ordna något skiv kontrakt.. Jag ska prata med Simon Cowell..

Jag pratar klart med killarna går sedan till min lägenhet och ringer Julia.

-Hi Jul.. It is Niall. Tomorrow.. Can i pick you up at yours around 7.00 am?? Jag väntar på svar.

-Hi Niall.. Ofcourse if you want to.. Frida star at her work anyway so.. it's okey for me.. See you tomorrow at seven then.. Love you.. Gotta go.. i try to do a cover of one of your song.. LOVE YOU IRISH BOY. Hon ropar det sista seda låter upptaget tonerna och det blir tyst.. Imorgon ska jag sätta Paul på plats.


Fridas pespektiv.. Nästa morgon.

 

Nu ska jag börja på mitt jobb, jag kommer tidigt dit och det är bara en tjock städtant och hon ler glatt när jag kommer. Jag sätter mig ner i vänt rummet och det kommer en tant till receptionen. Jag har på mig en gul sommarklänning med svart bälte och skinnjacka. Rättar till klänningen och går fram till henne, jag frågar.

-Hi. I gotta start work here today.. Can you show me what i gonna do.. Hon ler mot mig och visar mig till deras chef.. Det är en kvinna som heter Miss Que.. Hon är jätte snäll och välkomnar mig riktigt bra.. COOLT :D Sedan så visar hon in mig i ett litet rum och så säger hon.. Du är en jätte fin och jag vill att du blir modell för min tidning.. Jag kollar bara på henne förvånat.. Och så säger hon. Detta är inte en veterinärs klinik det är en Fotostudio.. Men jag lurade dig.. Du är en ny modell.. för en berömd tidning du säkert hört talas om.. VOUGE.. Jag bara kollar med stora ögon på damen.. Miss Que.. Har jag precis blivit en modell på tidnigen Vouge :O


Julias perpesktiv.


Jag står och kolalr mig i speglen.. Jag har på mig ett svart linne, en brun hollister tjocktröja.. (hahalol) och ett par mörka jeans då det tutar utanför.. Jag springer ner.. och kollar ut genom dörren. Där sitter Nial och Louis.. Jag tar på mig ett par svarta converse och springer ut.. När jag komemr in kramar jag Niall och vi kör igen.. När vi ska hoppa av så står vi framför en stor byggnad och när jag kommer ut så ser jag att det är en musikstudio.. Och där framför dörren står självaste SIMON COWELL.. Jag bara kollar på honom, sedan på Niall.

-Niall what have you done now?? Han ler lurigt och puttar mig mot honom.. Jag hälsar och presenterar mig, dom visar in mig till musikstudion. Jag får ställa mig i ett bås, framför en mick.. I glas rutan så säger Simon Cowell.. att jag ska sjunga Set Fire to The Rain, Jag börjar sjunga... Sedan byts den helt plötsligt till den höga refrängen i Domino Jesse Js låt.. Jag hänger med och låten tar slut.. Han applåderar.. och ler.. Och så säger han.

-Redy to be famous.. Sedan så blev allt svart.. Jag svimmade..


Nu börjar novellen gå mot sitt slut.. ni får se hur det blir i nästa kapitel :) hoppas ni gillade detta :D Xx //judith


Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards