1dfreak

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Fridutten Gufern - 23 april 2012 22:22

-Niall, come to our room, fast.. NOW. Sedan lägger jag på.. Efter några minuter kommer Niall, han är röd i ansiktet, har han sprungit.. När han ser Julia ligga på marken, knappt kunna andas, börjar han gråta.. och säga.

-Please don't die please!! Är allt som bort blåst, det mellan Lisen och Harry, jaja det kan vi inte bry oss om nu.. Jag hör Lisen säga *GoodBye*.. Hon kommer fram till mig och säger. -Dom kommer om några minuter, men dom sa att vi ska lägga henne på sida, jag nickar och vi lägger henne på sidan...


             

 

Nialls perspektiv.

Tårarna rinner ner för mina kinder, jag sitter lutad över Julia.. Hon andas kort och snabbt, hon är alldeles röd i ansiktet och hennes hals är svullen. Till sist hör vi ambulans sirenerna.. WIOWIO.. Dom rusar in till oss, jag kollar på Julia pussar henne snabbt på kinden, sedan tar dom in henne till Ambulansen och iväg. Tjejerna hängde med, men Harry var fortfarande kvar. Han kommer fram till mig och kramar mig. Jag gråter mot hans axel, sedan säger jag.

 

-Do you think she survive. Han nickar och jag snyftar lätt. Sedan går vi till Liam och de andra, dom har redan fått reda på det hela, så när jag kommer in i "grupprummet" sätter jag mig bredvid Liam. Han kollar på mig och kramar mig.'

-She will be okay soon. I hope. Jag nickar mot honom, sedan så kramas alla i en grupp kram.. :) Harry är en av oss, igen :D

Fridas perspektiv.

 

Sitter inne på sjukhuset, i väntrummet med Lisen. Julia ligger inne på en vit säng. Hon hade fått nåt lugnande medel, och får inte vistas nära bukett blommor. Stackare hon älskar blommor. Jag lyssnar på Look After You - The fray (fast Louis sjunger), den gör mig lugn. Lisen har somnar, jag tar upp en tidningen från bordet och börjar läsa. Blä blä.. Dead... Blä blä.. Justin Bieber.. Inget intressant. Tiden går, jag somnar vaknar, till sist komemr doktorn.

 

-She coming with you today, but she get to take her drugs.. Importnant!! (drugs=medecin) Jag nickar mot honom. Sedan kommer Julia ut, hennes hals är inte lika svullen och hon ler redan.

-Kan inte du ringa Louis så han kan hämta oss. Julia kollar på mig, jag nickar och ringer upp! Efter en kvarts väntan ringen Louis upp och ber oss gå ner, när vi kommer ner står de i öppningen. Niall och Julia rusar mot varanda, i en kram. Julia blir skärkslagen när hon ser blommorna men börjar skratta.

-They're not real.. Haha. That's plastic.. Niall nickar och kramar om henn igen. Jag går fram till Louis och kramar honom, Lisen som fortfarande är trött går bara slött fram till Harry, sedan kramar hon honom. Vi går in till bilen och när Julia ska på ramlar hon rakt ner på "golvet" och börjar flabba. Niall ser först orolig ut, men börjar skratta. Han hjälper henne upp och dom sätter sig längst back i bilen. Jag längs fram med Louis Harry och Lisen i mitten med Zayn, och Liam längst back med ungdomarna. När vi åker så är det ganska tyst, man kan ibland höra Julia börjar skratta, eller fnissa. När vi är framme så står en lärare där och ler.

-The spider is gone, and every flower is gone, but not the false.. Hon kollar på Julia och oss. Vi ler. Sen säger Julia.

-Flower Power Not for me. Alla börjar skratta, tänk att dena dagen ändå slutade så bra!! :D

//Judith :D Hoppas ni gillade denna delen, skriver den hos Frida :) Ha en bra dag!!

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards