1dfreak

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Fridutten Gufern - 4 april 2012 21:57


Dessa tre tjejer heter som ni ser Frida, Julia och Lisen :) De har gått klart sista året på gymnasiet och ska ge sig ut i vuxenlivet. Tillsammans ska de över sommaren har de tänkt att läsa språk genom att gå ett musikläger för ungdomar mellan 18-20 år.. De är 93:or.. Som sag... ett musik läger i London.. Dom har mest åkt dit för att dom kanske har en större chans att träffa One Direction.. Det är liksom en av de största lägren i hela världen, det är bara ett tjugotal.. kanske högst femtio personer som får vara med, man måste vara tidig med anmälan.. Dom var tidiga med anmälan.. Men de flesta på lägret är musikgalna killar.. det är bara 24 tjejer och dom är inräknade.. Men dom tjejerna är hip hoppare och inte sådana som de tre tjejerna är.. Men nu ska de komma lite kort om dem.

 

Frida: Frida är en tjej som är 19.. hon är blond.. men har färgat håret till brunt. Hon är 1.68 Hon har blåa ögon.. en av hennes största intressen är att rida, i sverige har hon sin mamma-Susann, pappa-Mikael ,Storasyster-Sandra ,Lillasyster-Emma, hunden-Ville och katterna-Sixten, iris och sigrid. :) <3
Lisen: Lisen är en tjej som ska fylla 19, hon är blond men har färgat håret brunt/rött, hon är 1,72.. Hon har gröna ögon och en av hennes intressen är att sjunga.. och lite sådant.. ;) i hennes familj är mamma-Gunvor Pappa-(förlåt kommer inte på) Storebror-Malte LilleSyrra-Signe... :D

Julia: Julia är en tjej som också ska fylla 19, Lisen och Julia är höst barn.. Hon har naturligt svart hår och är 1,65 lång.. Några av hennes intressen är Fotboll och Sjunga.. I hennes familj är Mamma-Kerstin Pappa-Fredrik Bror-David och Katten-Maja :)

 

Så lite info om dem :) jag skirver första kapitlet i morgon.. :) //Judith

  
Av Fridutten Gufern - 4 april 2012 21:08

Frida och jag har flyttat till ett större hus lite mer centralt och det är typ jätte fint, men vi ville inte bo så här maffigt så vi nöjde oss med bara ett vanligt bo hus. Men ivarje fall. Jag är as nöjd med mitt liv just nu. YES :D i finally made it.. en dröm jag hade som barn som försvann men kom tillbaka. Istället för att jobba med sjukabarn skickar jag pengar till barncancersjukaförbundet. Skulle vilja jobba som undersköterska.. Men nu har jag annat för mig.. Lev i nuet, och inte i framtiden :D


--------------------------

 

Fridas perspektiv 6år senare..

 

Louis och jag har varit i hop i  6 år.. ingen otrohet.. ingenting.. nästan.. Det gick om att Louis varit otrogen mot mig med Elanore Calder.. men Elanore sa att det inte var så... Pjuh :) Och nu ska jag berätta.. Louis har friat till mig, vi var inne på en gala middag med typ 200 tusen personer i och direktsänding.. Alla i heeeeeeela London såg det.. Han och killarna hade vunnit för bästa låten 2019.. den hette -Years going to fast (påhitt). När dom kommit upp så sa Louis.. Jag vill tacka min underbara tjej.. Ni vet supermodellen frida.. och jag vill att hon kommer upp på scen.. jag gick upp på scen.. och så gick han ner på knä och sade.- Vill du gifta dig med mig.. Alla började gråta och jag med.. Jag kollade in i hans vackra ögon och sa ja.. Så nu är man liksom förlovad med Louis Tomlinson.. Frida Tomlinson.. humm... Det knackar på dörren till mitt rum.. In kommer Julia hon ser lycklig ut.

-Vet du?? Hon ler mot mig och jag skakar på huvudet och ler tillbaka. -Efter det som Lousi gjorde så fick jag en bra nyhet.. Fast ändå inte.. jag är ju trotsallt bara 25.. men då är man la ganska gammal.. Okej.. Jag är gravid. Hennes ögon tindrade och jag log.

-lol du är gravid med en irländsk Niall bäbis. Det lät kanske taskigt men det var inte menat så!! Hon log mot mig, sedan så tog hon min hand på sin maga.. MEN GOSH. den var ju redan gravidhård ;).. hur länge.. mamam mia..

-vet du en sak till.. Louis ska flytta hit och jag drar till Niall istället. Då kollar jag på Julia läääänge.. Vadå ska jag bo med Louis nu.. Oj. Men ja.. juste..

-När flyttar han hit då?? Jag ler så att smaile groparna svider.

-Nästa vecka har vi bestämmt.. Det känns så konstigt att allt bara förändrats. här sitter man med en bäbis i magen.. och Louis har friat till dig.. men det är ju as konstigt.. Min mamma blev jätte glad när jag sa det, men ända besviken för att jag inte hade något "fast" förhållande.. Hon kollar ner i marken, men sedan skiner hon upp.-Fast det var egentligen därför jag kom hit, Niall har friat till mig med.. Han bjöd med mig på pizzerian och det var en sån häringa pizza duvet i som ett ända stort hölje änna.. Så när jag skar i den så låg ringen i en liten fin glas burk.. Det stod på en liten ihop rullad lapp.. Vill du gifta dig med mig. Jag blev jätte glad.. Så nu har jag ett fast förhållande.. nu och föralltid.. Jag ler mot Julia och hon ler tillbaka, sedan känner jag en spark i magen.. Du skojar..


SLÖT.. vet att den sög.. förlåt förlåt.. men jag är så "ivrig" att få börja på en ny xD (foreveralone) så nu komemr jah börja på en ny.. så ni får nöja er med denna "dåligabra" delen :* //judith

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards