1dfreak

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Fridutten Gufern - 12 april 2012 23:34

Ser det programmet ofta, kollar på dom, när dom får sina drömmar uppfyllda, kommer det någonsin hända något sådant med mig?? Nästa pogram som är på lördag får en tjej träffa One Direction.. är jealous.. men när jag läste om att hennes mamma och syster var svårtsjuka blev jag bara glad att hon får det,jag vet själv hur det är.. och att hon jobbar mycket hemma.. Hon är värd det!! Sara T. ska träffa sina största idoler.. Sara du är värd det!! Heja dig!!


Har du själv någon dröm.. min största dröm är att sjunga.. live..Med Ulirk Munther, är kanske inte värd det.. men efter allt som hänt.. så är det nog bara en stor dröm för mig, som kommer vara en dröm.. :( men ivarjefall.. ha det gött :D //Judith

Av Fridutten Gufern - 12 april 2012 21:28

Harry pratar på om ingenting.. och skrattar.. Jag skrattar lite ibland men till sist får jag nog.. -Harry why are you so nervous?? Huh?? Han sväljer och säger.. -I Dont know.. i can be like that sometimes.. And.. it's only when i'm whit pepole i like.. Jag ler mot honom.. -Yey, so you like me.. Då går det upp till öronen rött i hans ansikte... Jag skrattar och ler.. Viskar i hans öra.. -Anyway.. I like you.. Sedan tar jag hans hand och drar han iväg mot lektionsalen, för han verkar lite.. borta..


                                         


Niall Horans perspektiv.. Kvällen


Jag sitter med killarna i ett rum och snackar lite.. Zayn sitter med sin mobil.. med skärmen som spegel och fixar med håret.. Jag själv sitter och pillar på en papperbit.. eller det var en servett. Louis sitter och "kramas" med Harry, och Harry sjunger oavbrutet på Barbie Girl.. Det är väll mest jag och Liam som snackar med varandra.. Då får jag helt plötsligt en sko i huvudet.. Jag kollar upp och Louis sitter med foten i ansiktet på harry och säger..

-Sorry Niall.. Han ler, jag suckar men ler tillbaks..

-It's okay.. i get shoes throwed on my face most of the time.. Jag skrattar och Louis ler.. sedan återgår han till Harry tortyren :P Jag kollar på dom en stund tills någon knackar på fönstret och jag rycker till och slår i huvudet iväggen, börjar gap flabba.. Liam kollat ut genom fönstret och säger..

-It is the girls..

-Yes.. the girls.. girls?? Harry kollar upp från Louis tortyr.. Louis slutar för en sekund..

-Who do you think?? Cinderella... No it is Julia, Frida and Lisen.. Harry hoppar upp från Louis tortyr rusar till fönstret och öppnar, han hjälper dom in genom flnstret.. Julia är in sist. Hon ska precis ta över andra benet då hon ramlar.. rakt på mig.. Jag säger då..

 

-I thought that angels falled from the heaven.. bút this one falled from the window.. Hon ler mot mig, och säger.

-And i thought that the cutest belonged to the beautifulest.. Hon ler snirkligt.. Jag kolalr på henne och säger.

-Not now.. beacuse.. you is the most beautifulest person on this earth!! Jag ler och pussar henne på kinden.. Hon ler och pussar mig tillbaka på kinden.. Sedan så säger Louis..

-Please get a room.. Han håller om Frida som sitter i hans knä och fnittrar..

-Get a room for?? Jag ler lurigt mot Louis han blir med ens röd i ansiktet..

-For you private time.. Han kollar ner på sina händer han håller runt frida.. Jag och Julia kolalr på varnadra sedan börjar vi gapskratta.. Harry med och alla de andra, tills sist börjar Louis också skratta... Då vänder sig Julia till mig och säger. Hon ser ledsen ut..

-I Have one thing.. i need to tell you.. alone. Hon kollar rakt in i mina ögon och sedan går hon upp från mitt knä och in till toaletten, när vi är där.. Så brister hon ut i gråt.. Jag drar ner henne i mitt knä och min tröja blir blöt av tårar..

-So what was it, you wanted to tell me about?? Hon slutar gråta, tar fram sin mobil och visar en bild.. Det är en på henne och den är reidgerad.. Hon är helt blodig, magen upp skkuren.. och så står det.. Leave Niall alone.. he dont need you. Jag blir tårögd.. Drar Julia närmare mig och viskar i hennes öra..

-I need you more than anything.. More than this!! Hon borrar sig in i min axel, jag lägger ner telefonen i min ficka och bär ut henne till soffan, elelr hon får sitta i mitt knä.. Tjejerna där ute har berättat för killarna om vad som hände, varför har det inte drabbat Lisen och Frida?? Vi sitter och pratar lite om det, då märker jag att Julia har somnat, va gulligt.


-Hey guys.. Julia sleeping.. can i take her to my room?? I meaning.. can she sleep with me.. it is nothing.. like that you thinking about.. it is more like.. you dont need to wake her up. Lisen fnissar lite men nickar.

-You can take her.. but..no.. See you guys tomorrow.. Jag nickar reser mig upp med Julia i famnen, hon typ.. vaknar till men somnar igen sedan, jag vinkar hejdå till dom andra och går sedan till mitt rum som jag delar med Liam, juste. När jag lagt henne i min säng så får jag ett sms av Liam *Hello Love Bird.. Sleeping in Zayns room.. Have a gret night!!* Jag suckar och svarar *Haha funny bro.. Okay.. same to you.. see ya* Sedan sätter jag mobilen på ljudlöst, tar på mig pyjamas.. eller bara pyjamas byxor drar Liam säng närmare min och lägger mig i hans säng, sedan sätter jag på tven och somnar till repris av Toodles and Tiaras.. tycker synd om dom!! stackars barn!!


Lisens perspektiv.

 

Niall tog Julia till sitt sovrum för att hon sov så vi bestämde att sova över hos varandra, jag och Harry stack till mitt Fridas och Julias rum och Frida stannade kvar med Louis, jag håller på att hoppa ut Harry håller ut armarna och ska fånga mig.. Wow. Jag hoppar och han fångar mig.. Haha FabouLouis xD Sedan går vi hand i hand till mitt rum, när vi är där inne så flyttar vi ihop två sängar, min och Julias.. får nog sova i Julias, annars kommer hon få rage på mig.. Så Harry får sova i min, när vi är klara går jag in på toaletten brostar tänderna och tar på mig ett par mjuka hotpant och ett linne där det står Sleepy på.. Sedan går jag ut till harry, där står han i boxershorts.. och överdelen.. bar.. Jag fastnar med blicken och Harry säger.

-Sweety,, im up here. Jag blir röd i ansiktet och Harry kommer fram och kramar mig, jag blir helt varm inombrods. Sedan så lägger vi oss i sänge, jag somnar med Harrys arm om mig, ihoptängda i min säng..


Fridas perpsektiv


Då sitter man kvar ensam med Louis, han kollar på mig och säger..

-We need to sleep, come on. Han håller fram handen, jag tar tag i den och vi går till hans säng.. Jag tar av mig min tjocktröja och står i linne och ett par jeans, då slänger Louis ett par mjukisar till mig jag tar av jeansen och drar snabbt på mig mjukisarna, sedan så lägger jag mig bredvid Louis, han har redan släng sig i sänge.. Sedan säger jag..

-The reumors says that if you and Harry has sleept with someone, you carry hat the next day.. Do you gonna carry a hat tomorrow.. Han ler och säger.

-Yes babe, i gonna carry a hat tomorrow. Jag somnar vid den tanken, att jag ahr gjort så att Louis komemr ha på sig mössa i morgon.. :)


Ärligt gick det å läsa?? // JUDIth :P

Av Fridutten Gufern - 12 april 2012 18:06

   

sööt när han va liten jaa, nu med <3<3<3<3  

  smälter värkligen när jag tittar i ögonen 

Av Fridutten Gufern - 12 april 2012 12:17

 OMG tror helt ärligt att jag dör <3<3<3<3   

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards