1dfreak

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Fridutten Gufern - 7 april 2012 23:07

Jag blir arg och smsar Elanore direkt.. *hey, thanks for go behind my back when i'm away.. and you said i was the only one for you.. I'm done.. Eleanor.. I break up!!* Jag ångrar inte ett dugg vad jag skrivit och får ett snabbt svar tillbacka. *Good, living my life with Josh now.. You're out of time.. And one thing more.. I hate you..* Jag bryr mig inte om att svara utan brister ut i tårar, Frida kollar på mig sedan går hon fram till mig, klappar mig tröstande på ryggen och säger.

-Louis, can you tell me what happend?? You now i'm here for you.. Hennes röst lugnar mig lite.. Jag säger.

-Eleanor broke up with me .. Or she was cheating, so I made ​​broke our relationship .. I hate this. Hon ler ett ledset lende mot mig ,sedan så går vi ut för vi har rast..


-----------

 

Fridas perpsektiv. Kvällen

 

Jag visste faktiskt inte att han fortfarande var ihop med henne, men det var väldigt taskigt att göra slut så som hon gjorde.. eller han gjorrde slut.. men hon gjorde så att han gjorde slut.. Liksom otrogen mot världens snyggaste kille.. i don't imagine that.. :/ Men jaja.. Jag sitter ivarjefall med han nu..

-Tea or Coffe. Frågar han mig och jag nickar mot tet, han nickar tillbacka och heller upp.

-Look at that.. i dont think.. it is.. Julia.. Jag vänder på mig kollar ut genom fönstret där hand finger pekar och ser Niall hålla o henne.. Hon blöder från pannan och hennes kläder är sönder rivna.. Jag flyger upp från stolen och ut till Julia..

-Julia vad har hänt?? Vem har gjort det här?? Jag försöker få ögonkontakt men hon är heltborta, då samlas typ hela lägret runt oss och in i massan kommer Lisen. Hon ser förtvivlad ut och kollar ner på Julia..

-Frida... Jag vet inte om jag vill veta men vad har hänt?? Jag viftar på huvudet i chesten.. vet inte.. Sedan säger Niall.

-It's my fault.. i took her to the beach and when i walked with her on the beach it come girls from nowhere.. They attacked her and hit her, everything... And a fat girl Sorry that i said that.. Grabbed a stone and hit her in the face.. But before she hit Julia again.. I begged Paul to come.. He was in the location and camed straight away and the girl who hit Julia is with the police now.. and the other girls waiting on interview with the police. Jag lyssnade noga, sedan steg hatet i mig..

-i promise if i ever meet that girl.. she are dead. Sedan kom en lägerledare fram till oss och puttade undan mig och Niall.. Niall såg jätte besvärad ut och försökte gå tillbaks till Julia igen.. Men lägerledaren hindrade honom.. Han började gråta och Liam kom och hålde om honom..

-Niall everthing will be okay.. Shh.. Då kommer alla andra killar och kramar dom.. Jag och Lisen joinar.. Sedan kramas vi på förfullt..


Lisens perspektiv

 

Jag sitter med killarna och frida i ett grupp rum.. Jätte sköna soffor.. Jag halv sover mot Harrys axel.. Just nu väntar vi på att få besked om Julia.. Niall har suttit och skakat gråtit hela tiden.. Medans Liam har tröstat honom.. Vi andra har också tröstat honom och gråtit vi med.. Niall måste gilla henne.. Jag avbryts av att någon öppnar dörren..

-Ehum.. It's me.. Paul.. Julias healt is good.. and she.. is here.. Han ler och aktar på sig där står Julia på ett par kryckor och ett bandage runt huvudet.. Och en blåtira vid ögat.. men lika fin ända.. Niall är den första fram och kramar henne..

-I'm so sorry Julia.. Plese forgive me.. I love yo... Han blir tyst.. tvekar sedan går han och sätter sig.. Julia kollar konstigt på honom, sedan kramar hon oss...

-We was really worried.. but we know that you always clear everything.. And.. The girls who did that to you.. is not real directioner if they did that only beacuse you was there whit Niall. Liam tar ton och ler mot Julia.. Hon ler tillbacka.. Och Louis kommer fram till henne och säger..

-You will be my little siter on this camp.. and i promise you to protect you.. Han klappar Julia och kramar henne sedan snabbt igen.. Sedan gåt vi till sofforna och sätter oss på våra platser vi satt på innan.. Niall håller tyst.. När vi satt oss så kollar Julia på oss fundersamt.. sedan kollar Niall på henne och ler..

-You can sit in my lap. Han ler jätte mycket och hon ler tillbacka hoppar fram på sina kryckor till Niall och sätter sig ner, han tar armarna runt henne och så sitter de tills alla går till var och sig för att sova.....


Hoppas det gick att läsa :D Är lite trött och hängig.. skriver en låååååååågn del i morgon :D //judith


Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards