1dfreak

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Fridutten Gufern - 6 april 2012 22:11


Hon verkar ha roligt Niall och Julia har en sak gemnsamt.. MAT.. Det gillar nog Niall.. Sedan vaknar jag ur mitt drömmande av att Frida knackar mig på axeln, jag vänder huvudet och hon pekar mot ett bord, där sitter killarna med Julia och fridas tallrik står där, jag går dit med min mat och hamnar bredvid

Harry han ler stort och börjar sedan äta igen..


Niall's perspektiv Dagen efter!!


Jag står i min grupp.. det är två killar och två tjejer.. en av dem ska sluta. För hon vill hellre ha dans.. *careface* Om man gär i sången får man ju dansa med.. Och det bästa av allt är att man har en as snygg tjej i gruppen också, hon har svart halv krulligt långt hår Julia <3 Hon har fina bruna ögon som man smälter i, hennes röst är jätte fin.. ÅH HON SKA BLI BERÃÖMD.. Jag vaknar ur mina drömmar av att Julia säger.


-Hey Niall, can we sing now?? Hon säger det på ett seriöst sätt, men hon ler med sina ögon. Jag ler tillbacka och säger.

-Yes you can sing a song by your self.. I have three songs.. The First is Look after you-Whit The Fray.. The Second is Domino-Jessie J. and the third is Set fire to the rain-Adele. Jag kollar upp och möter henens blick..hennes ögon tindrar sedan öppnar hon munnen och säger.

-Look after you by The Fray. Jag nickar går till sterion och startar låten.. Julia börjar sjunga.. Hennes röst är som ljuv musik till mig, så vacker och klar .. När hon sjungit klart kramar jag henne och säger.

-You're seriously the best singer of girls in this group.. Jag kollar in i hennes ögon, vill bara kyssa henne. Låter konstigt.. Men jag vill det. Jag släpper taget om hennes höfter, jag kanske höll lite längre än planerat.. Men hon är så grymt fin.. Vi sjunger lite till sedan är det dags för rast i kanske 3 timmar.. Nu ska jag umgås med Julia..


Louis Tomlinson perspektiv.


Jag har precis haft min musiklektion klar och Frida står och knappar på sin mobil, hennes leende går mig på nerverna.. GULLIGT!! Om jag bara inte haft Elanore skulle hon varit men nu NU NU.. Jag tänker inte på att jag glor förens Frida möter min blick, ler och kollar ner på sin mobil igen. Jag märker hur det röda i facet stiger.. pinsamt.. Sedan så går jag själv in på min mobil, jag kollar på fansen twittrar och sedan det som trendar, så ser jag en trend som heter #JoshHutchersonandElanorCalder Jag tror inte på det men trycker tvekande på trenden, då kommer det upp en bild på när Elanore kysser honom.. Jag blir arg och smsar Elanore direkt.. *hey, thanks for go behind my back when i'm away.. and you said i was the only one for you.. I'm done.. Eleanor.. I break up!!* Jag ångrar inte ett dugg vad jag skrivit och får ett snabbt svar tillbacka. *Good, living my life with Josh now.. You're out of time.. And one thing more.. I hate you..* Jag bryr mig inte om att svara utan brister ut i tårar, Frida kollar på mig sedan går hon fram till mig, klappar mig tröstande på ryggen och säger.

-Louis, can you tell me what happend?? You now i'm here for you.. Hennes röst lugnar mig lite.. Jag säger.

-Eleanor broke up with me .. Or she was cheating, so I made ​​broke our relationship .. I hate this. Hon ler ett ledset lende mot mig ,sedan så går vi ut för vi har rast..


Jag ser Harry stå och prata med Lisen.. Flörtar eller vad.. Jo på högsta nivå.. :P Jag tar tag i Fridas hand drar henne till ett bord och vi sätter oss ner och jag säger..

-You and i gonna spy on them. Jag pekar på Harry óch Lisen, hon nickar och ler sedan sitter vi där och låtsas som ingenting.


Harrys perpsektiv.

Jag står och snackar med en av tjejerna Lisen hette hon, hon är jätte fin.. Att man kan tycka om någon så mycket så snabbt, tre timmars rast.. Kanske ska ta med henne ut eller nåt. Jag lyssnar medans hon pratar om sitt liv i sverige, hennes mamma pappa bror syster osv.. Jag ler för det mesta hela tiden.. Sedan så ser jag Niall och Julia komma in hand i hand.. yes thats right babe.. Hand i hand.. Dom ser lyckliga ut, hittat varnadra efter bara kanske en och en halv dah tillsammans.. I varje fall så fortsatte vi prata då jag ser Louis sitta med Frida och göra puss ljud mot oss, jag visar fingret till Louis och han gör "OHMYGOD" ljudet och jag suckar.. Sedan återgår jag till min och Lisens konversation. Då kommer Zayn och Liam in i rummet, dom skriker och har sig.. Jag suckar ännu mer och säger.

-We can go to my room, only if you want to.. I will hear the words you say. Hon nickar och jag visar vägen för henne till mitt rum.. ...


BUBUBUBUBUBUB den söööööööööööög... jag har bara ingen ork.. kommer kanske skriva så här vartannat kapitel killarnas och tjejernas perpesktiv så ni vet :D


Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards