1dfreak

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

I wish del6 KrachBomBang

Av Fridutten Gufern - 14 april 2012 21:43

-The reumors says that if you and Harry has sleept with someone, you carry hat the next day.. Do you gonna carry a hat tomorrow.. Han ler och säger.

-Yes babe, i gonna carry a hat tomorrow. Jag somnar vid den tanken, att jag ahr gjort så att Louis komemr ha på sig mössa i morgon.. :)


                                                 

 

Judiths perspektiv..

 

Jag vaknar upp i ett annat rum.. Jag kollar yrvacket mig omkring då ser jag Niall ligga jämte mig fast i en annan säng.. Jag ska hoppa ur sängen men råckar ställa mig upp för snabbt så jag landar rakt ner på golvet, och skriker.. Niall flyger upp rusar runt sängarna och kollar att jag mår bra, sedan så går han fram till mig och tar upp mig i sin säng..

-Are you okey?? Han kollar in i mina ögon, jag nickar och pussar på min panna, sedan så ställer jag mig upp igen, denna gången.. SAKTA.. Sedan så går jag in på toaletten, suckar och betraktar mig i speglen.. Min blåatröja är skrynklig, min mjukisbyxor sitter konstigt vid smalbenen, jaa.. Trevlig.. Jag fixar till det.. sedan säger jag..

-Niall can i borrow a shirt from you.. Han kommer till toaletten och slänger in en tröja med en skinka som blir typ slaisad.. eller vad det nu heter.. Jag tar av min blåa tröja och tar på hans tröja, den luktar rent.. Men ändå Niall. När jag fått på den, så ser jag att Niall kollar på mig i speglen..

-Did you like. What you saw.. Han blir röd i fejan... Men nickar.. Jag nickar mot honom och går fram och kramar honom.. Sedan avbryts vi av att Harry, Lisen, Frida, Louis, Liam och Zayn kommer in.. Dom börjar busvissla och säga.. sånna dära.. tråkiga åhh.. trutur duvor ord.. Jag räker ut tungan mot dom och Niall puttar in mig på toan och låser.. Sedan ropar han genom dörren...

-Now Louis.. we got a room.. Harry säger.. Ooooh Louis get ooowwwnneeedd. Jag skrattar och man hör hur generad Louis blir när han säger.. No i didn't.. Sedan sätter jag mig ner på toalett locket, och Niall kommer fram till mig och sätter sig på mig.. aaajjj.. Han säger.

-The best thing is that i have meet you... beacuse.. i promised myself that i will get a girlfriend in 2012.. and so i get.. Han ler mot mig och dansar en "segerdans" Sedan så hoppar jag upp och kysser honom.. Sedan avslutar vi kyssen och går ut till de andra..


Louis perspektiv.

 

Niall och Julia kommer ut från toaletten.. Äntligen.. fast dom var bara där i fem minuter så.. Jag håller i Fridas han och sjunger på Another World.. När dom kom ut så bestämmde vi oss för att gå till frukosten, i dag skulle vara en ledig dag.. Vi andra.. alltså alla utom Niall och Julia vet om att vi ska göra en sak för dom.. en stor sak..  Jag springer före alla andra och håller uppe dörren för dom.. När dom går ut tackar dom.. Jag ler tillbaka när alla gått ut springer jag före igen, men kollar mig inte för så jag springer rakt in i en gubbe, as lång.. biff.. farlig.. biceps.... argt smile...... jag kollar på.. ler étt räddigt leende.. sedan så springer jag till frida och gömmer mig bakom henne.. Sedan så går vi in till frukosten..

 

Orkar inte skriva mer.. har ont i magen :S.. //Judith kommer en del av samma novell i morgon ^kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridutten Gufern - 25 november 2013 21:19

Tjo där mina vännor :) Judith här, så nu är då våran nya bloggis klar :D webbadress/link/sidan är denna  http://ourmoment1d.bloggplatsen.se/HÄR kan ni fortsätta läsa mina underbara noveller ;) nej men helt på riktigt :D gå gärna in och läs :) KRAM ...

Av Fridutten Gufern - 24 november 2013 22:37

Jo tjena mina.. fans ;) Nej men, det är Judith här, och jag har tänkt på att starta upp bloggen lite mer, men på en annan adress, jag kommer lägga in adressen här när jag finslipat min nya blogg. Och ni sötnosar som vill läsa får jätte mega gärna "sp...

Av Fridutten Gufern - 15 april 2013 13:51

Hej mi Amores! Lilla judith ska börja novellen ikväll!! Stor puss å kram till er som läser!! ...

Av Fridutten Gufern - 13 januari 2013 13:15

Jag ska avsluta min novell utan någon slut del! Det är bara tråkigt! Ska istället börja på en ny som jag har mer inspiration till! Den kommer börjas på i veckan som kommer! Rollerna blir:Frida- FridaJudith- JagHarry- Harry S.Louis- Louis T.Liam- Liam...

Av Fridutten Gufern - 28 december 2012 22:09

Julias perspektiv. Jag kollar in i hans isblåa ögon, var det verkligen sant att jag ville lämna dom. Nialls perspektiv. Jag kollar in i Julias bruna ögon, dom som jag smälter varje gång jag ser i dom. Tänkte jag överge dom och den underbara var...

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards