1dfreak

Direktlänk till inlägg 16 april 2012

I wish del6 2/2 please, I'm afraid of heights

Av Fridutten Gufern - 16 april 2012 18:44

Vi andra.. alltså alla utom Niall och Julia vet om att vi ska göra en sak för dom.. en stor sak..  Jag springer före alla andra och håller uppe dörren för dom.. När dom går ut tackar dom.. Jag ler tillbaka när alla gått ut springer jag före igen, men kollar mig inte för så jag springer rakt in i en gubbe, as lång.. biff.. farlig.. biceps.... argt smile...... jag kollar på.. ler étt räddigt leende.. sedan så springer jag till frida och gömmer mig bakom henne.. Sedan så går vi in till frukosten..


--------------------------------

 

Fridas perpsektiv..

 

Trevligt att ens kille springer och gömmer bakom mig... Fast killen han sprang in i var ju riktigt biffig.. stark.. han kanske tar 190 i benpress.. lol.. :) Jag tar Louis hand och han slutar skacka sedan ställer han sig brevid mig..

-I dont want to say this, but sometimes i think you're a relly chicken. Han flinar och ser sedan på mig med en Louis blick..

-No you didn't but now you now.. but i am not so in reality... that was a other side of me.. Han nickar seriöst och jag börjar skratta och säger.

-And i am a boy whit grey eyes and white hair... Han kollar på mig frövånat..

-Are you.. Jag suckar och öppnar dörren eftersom vi var försst där.. Alla går in och tackar mig.. Jag springer i kapp Louis när jag kommit fram till han säger han..

-I think i understod... You just joked whit me.. Jag nickar och börjar skratta, han börjar också skratta, sedan går vi in i matsalen tar våran mat och sätter oss vid ett bord, de andra kommer efter då säger Liam..

-Do you remember the thing we was used to do?? We can't paul just text me.. He wroted that the Cinema is closed.. Wierd.. but.. yes.. Han blinkar och jag blinkar tillbaka..

-Was that the surprise?? Frågar Julia och kolar på mig...

-Yes it was.. Hon nickar och säger -Okay, sad that it was not possible. Jag nickar och då kommer Liam upp bakom henne och tar en ögonbindel för hennes ögon, Zayn gör det samma med Niall.. Julia skricker till och Niall börjar också skrika..

-Shh, take it easy!! Jag slår till Julia på armen och hon blir tyst.. Sedan går vi ut med dom, sätter dom i en bil med Liam i mitten. Sedan så åker deras taxi i väg. vi andra tar en som åker bakom....


Louis Tomlinson perspektiv


vi hoppar av och ser att Liam står ute med NIall och Julia, dom båda står och stampar med fötterna i marken, vi kommer fram till dom, och tar dom in i London Eye, va kul.. Den kommer stanna längt upp där kommer vi fika lite och kolla utsikten.. Den sätts i gån åker upp till mitten och vi tar av Niall och Julias ögonbindlar.. Julia kollar ut från buren och hon säger...

-please, I'm afraid of heights.. Då ser jag hur hon börjar skaka, och Niall kommer och håller om henne bak ifrån.. Hon lugnar ner sig lite sedan säger hon.. -I Can stay here.. it's okay this time.. but never again.. understand.. Dom nickar och ler mot henne.. Sedan så går jag och sätter mig hos Frida, hon äter på en  morot då säger jag.. -Do you know that i like girls who eat's carrot's.. Hon ler och nickar-Yes ido.. Hon tar min hand så sitter vi en stund tills Zayn säger.. -Noo Enough i want to go down.. need the toliet. Så jag meddelar gubben som sköter saken och ber han ta ner oss.. Man hör ett mutter ja och vi får komma ner, när vi är på fastmark, går Zayn in på toaletten.....När han är klar sticker vi till taxisarna, Liam Niall och Julia i en, och vi andra i den andra.. Då bär det av mot lägret i gen.......


Zayn Maliks perspektiv.


Jag tar upp min mobil i taxin och speglat mig och mitt hår där.. Då säger Frida..

-Do you thing you're not beautiful?? huh?? Stop watch your mirror.. You're beatifull. Louis ler mot mig, och säger..

-Zayn you does... please stop. Jag nickar och lägger ner speglen i väskan, då börjar Harry sjunga på en sång om katter.. SHIT.. Varflr känner jag honom?? Haha ´men jag gillar han fortfarande.. :)


Så bra :P?? //judith

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridutten Gufern - 25 november 2013 21:19

Tjo där mina vännor :) Judith här, så nu är då våran nya bloggis klar :D webbadress/link/sidan är denna  http://ourmoment1d.bloggplatsen.se/HÄR kan ni fortsätta läsa mina underbara noveller ;) nej men helt på riktigt :D gå gärna in och läs :) KRAM ...

Av Fridutten Gufern - 24 november 2013 22:37

Jo tjena mina.. fans ;) Nej men, det är Judith här, och jag har tänkt på att starta upp bloggen lite mer, men på en annan adress, jag kommer lägga in adressen här när jag finslipat min nya blogg. Och ni sötnosar som vill läsa får jätte mega gärna "sp...

Av Fridutten Gufern - 15 april 2013 13:51

Hej mi Amores! Lilla judith ska börja novellen ikväll!! Stor puss å kram till er som läser!! ...

Av Fridutten Gufern - 13 januari 2013 13:15

Jag ska avsluta min novell utan någon slut del! Det är bara tråkigt! Ska istället börja på en ny som jag har mer inspiration till! Den kommer börjas på i veckan som kommer! Rollerna blir:Frida- FridaJudith- JagHarry- Harry S.Louis- Louis T.Liam- Liam...

Av Fridutten Gufern - 28 december 2012 22:09

Julias perspektiv. Jag kollar in i hans isblåa ögon, var det verkligen sant att jag ville lämna dom. Nialls perspektiv. Jag kollar in i Julias bruna ögon, dom som jag smälter varje gång jag ser i dom. Tänkte jag överge dom och den underbara var...

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards