1dfreak

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

I wish del9 Now that offciall

Av Fridutten Gufern - 26 april 2012 18:30

Fridas perspektiv:
Jag, Lisen och Julia har precis varit och pratat med våra föräldrar och vi går in till killarnas stuga. Där är det full rulle och alla killarna ligger på varandra i soffan och leker, Louis har tagit av sig sin sko och försöker trycka upp den i Zayns ansikte, Harry, Niall och Liam brottas om fjärrkontrollen till teven och Lisen  harklar sig högt och säger:
-Ehm... maybe we should go, girls. They seem a bit busy.
Harry och Niall tittar upp, låter Liam vinna makten över teven och går fram till oss.
Hey, girls! Harry tar Lisen i handen och drar iväg med henne, jag ser att hon blir överraskad men glad. Niall kysser Julia, och jag står där och känner mig dum. Efter att ha kollat på Louis och Zayns brottningsmatch ett tag sätter jag mig bredvid Liam i soffan och kollar på teve. Det är nyheterna och självklart en intervju med One Direction.
-Please, Liam, will you turn up the sound?
-Oh, of course... han gjorde det och vi satt där och såg på ett klipp av musikvideon till Gotta be you. Sen kom en tjej fram och ställde frågor till killarna, det var helt vanliga, som om dom har några nya låtar på gång och så, och några från fansen. Sen kom det fram en bild från ett sjukhus, det var en kille och en tjej som stog och höll om varandra, och när jag kollade närmare såg jag att det var Niall och Julia! Tjejen på teven frågade såklart vem det var och Niall var tvungen att berätta. Så nu är det officiellt att han och Julia dejtar. Precis när intervjun var slut tog dom fram en till bild. Liam sa:
-Ey, Louis, you maybe should see this!

Zayns perspektiv:
Liam ropade på Louis att han skulle komma och kolla på teven. Han märkte att Frida var där och kramade henne sen kollade han på teven, det var en bild på han och Frida, när dom höll i hand. Bilden var tagen från ett träd och under stog det: Maybe another love story in 1D?
Louis blev arg.
-Are they everywhere!? Can´t anyone have some private life?

-Hey, you don´t have to be angry, it doesn´t matter! sa Julia.
-But, its not fair!

-I don´t care, the only thing i want is to be with you, if the press has to know that then its okay. Sa Frida och kollade in i Louis ögon. Dom kramades och så satt dom
Liam kollade på mej och sa:
-Zayn, beach?
-Okay!

Lisens perspektiv:
Harry och jag satt i hans säng. Höll i varandras hand och pratade om allt möjligt. Vi pratade om det som hade hänt mest, och att det nu var ofentligt att vi dejtade. Men jag har inget imot det, men det är ju fansen, 96% stödjer resten alltså 4% stödjer inte, fast dom blir ner klubbade. Om jag lägger upp bilder är det alltid någon som skriver något fult, men alltid någon som skriver fint. Jag älskar dom, även om de är jobigt. Jag vaknar ur mitt dag drömmande när Harry slår till mig.

 

-Try to get contact. Han flinar brett och jag slår till han. Sedan pussar han mig på kinden, då kommer Louis in till oss, han har med sig Frida. Dom ser jätte glada ut.

-It's official that i'm dating Frida nu. Jag och Harry ler glatt och säger.

-Congrats!! Vi kramar varandra med.. :D Sedan går vi ut till de andra och fortsätter prata. Julia och Niall har också visat att dom är i hop.. Nu är det bara det att vi tillsammans ska klara oss igenom hat, tycker väldigt synd om Julia. För dom gilar henne mindre, inte vet jag. Men dom gör det.. :(


//Judith (denna delen skriven av Lisen :D Jag lite på slutet, hoppas ni gillade den) :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridutten Gufern - 25 november 2013 21:19

Tjo där mina vännor :) Judith här, så nu är då våran nya bloggis klar :D webbadress/link/sidan är denna  http://ourmoment1d.bloggplatsen.se/HÄR kan ni fortsätta läsa mina underbara noveller ;) nej men helt på riktigt :D gå gärna in och läs :) KRAM ...

Av Fridutten Gufern - 24 november 2013 22:37

Jo tjena mina.. fans ;) Nej men, det är Judith här, och jag har tänkt på att starta upp bloggen lite mer, men på en annan adress, jag kommer lägga in adressen här när jag finslipat min nya blogg. Och ni sötnosar som vill läsa får jätte mega gärna "sp...

Av Fridutten Gufern - 15 april 2013 13:51

Hej mi Amores! Lilla judith ska börja novellen ikväll!! Stor puss å kram till er som läser!! ...

Av Fridutten Gufern - 13 januari 2013 13:15

Jag ska avsluta min novell utan någon slut del! Det är bara tråkigt! Ska istället börja på en ny som jag har mer inspiration till! Den kommer börjas på i veckan som kommer! Rollerna blir:Frida- FridaJudith- JagHarry- Harry S.Louis- Louis T.Liam- Liam...

Av Fridutten Gufern - 28 december 2012 22:09

Julias perspektiv. Jag kollar in i hans isblåa ögon, var det verkligen sant att jag ville lämna dom. Nialls perspektiv. Jag kollar in i Julias bruna ögon, dom som jag smälter varje gång jag ser i dom. Tänkte jag överge dom och den underbara var...

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards