1dfreak

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

I wish del10 No.. please you lie :(

Av Fridutten Gufern - 29 april 2012 22:45

-Try to get contact. Han flinar brett och jag slår till han. Sedan pussar han mig på kinden, då kommer Louis in till oss, han har med sig Frida. Dom ser jätte glada ut.

-It's official that i'm dating Frida nu. Jag och Harry ler glatt och säger.

-Congrats!! Vi kramar varandra med.. :D Sedan går vi ut till de andra och fortsätter prata. Julia och Niall har också visat att dom är i hop.. Nu är det bara det att vi tillsammans ska klara oss igenom hat, tycker väldigt synd om Julia. För dom gilar henne mindre, inte vet jag. Men dom gör det.. :(

                                  


Jag Lisen och Julia rusar runt i våran stuga och letar efter min mobil.. den har rungit hela dan.. guud... TIll sist hittar vi den. Det är 34missade samtal 16missade sms.. Det är mamma som ringt. Jag ringer upp.


-Hej mamma, vad var det du ville? Mamma harklar sig lite, säger antagligen till pappa *hon ringde nu*
-
Jo det har hänt en sak med din kompis Sandra .. Hon åkte in på akuten igår efter att ha varit med om en olycka nere vid sjön.. Rasmus ringde mig helt förtvivlad, man hörde hur Alice, Marcus och de andra skrika i ren panik. Sandra hade sprungit på bryggan och hamnat på nåt vasst.. Mamma stannar i meningen. -Som hade.. Förlåt Hon snyftar. Min ögon börjar sakta tåras.. -Det var en stople.. Väldigt vass. Hon ram-lade på den och den gick rakt igenom hennes mage, hon avled i morse.. Och det är därför jag har försökt att få tag på dig.. Dom vill att jag hälsar dig från Sandra, det var det sista hon sa. Min hand skakar och jag är alldeles tyst, mamma säger innan hon läggerpå. .Ring när du är beredd att prata ordentligt, nu behöver du mycket tröst. Mamam trycker på den röda luren och det hörs ett långt pip. Julia är först framme att trösta mig, sedan kommer Lisen efter. Vi sitter så tills det bankar på dörren. Julia ropar kom in.. Killarna rusar in med vädig fart, men saktar in när dom ser mig gråta.. Louis puttar bort Lisen och Julia och håller om mig.. Julia går till Niall och han kramar om henne, sedan tar hon och går iväg med Niall och Liam för att berätta, antagligen. Lisen görs detsamma fast med Harry och Zayn. Louis säger med lugn röst.


-Can you say what had happend? Jag nickar och snörvlar.

-One of my best friends are dead.. She falled over whe  she was on the beach and died the day after.. Jag lägger mign er i Louis knä, han strycker mitt hår och leker med det. Så ligger vi en stund..


Niall's perpsektiv.

 

Julia har berättat allt och sagt att hon vill sjunga en grej för Frida. att hon ska lägga upp ett klipp på youtube, så jag Liam och Julia ordnade det.


(denna videon sjunger Jag i (Judith) hoppas ni gillar den, lyssna medans ni läser :)

När vi är klara med inspelningen går vi till lärarna och berättar. Dom kollar på oss med en ledsen blick då säger en tant.

 

-It always happend things with you guys... Vi vet att hon inte menar något elakt.. Men vi suckar och går till tjejernas stuga, Louis och Frida sitter fortfarande tätt ihop. Julia kollar ledset på dom, Harry och Lisen kommertill dörröppningen där står vi alla och sörjer, även om vi inte kände henne är det svårt att se någon så ledsen. VI fick ledigt, hela dagen satt vi tätt tillsammans även om de blev varmt, satt vi där tillsammans, höll om varandra, Julia somnade ibland och hennes lätta snarkningar var lite roliga ibland.. Frida skrattade ibland med, men hon var väldigt ledsen.. Det blev kvällen och vi skulle gå och lägga oss. Lousi bestämde sig att sova med Frida så hon inte skulle drömma mardrömmar, jag och Julia skulle sova på två madrasser i hallen Lisen och Harry i Louis och harrys rum.. Lyckostar -.- Men det var som det var. När Julia somnade så låg och länge vaken och kollade på henne.. Hennes vackra ansikte.. Ibland kunde man höra svaga snyftande från själva sovrummet och Louis säga *shh, Frida i'm here. I never leave you*. Till sist somna jag.. med många tankar i huvudet.. En natt med många drömmar om allt, och ingenting...


// hoppas ni gillade denna delen, kanske inte jätte bra.. Men det är jag som sjunger den dära Jar of Hearts :) hoppas ni gillade den //Judith



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridutten Gufern - 25 november 2013 21:19

Tjo där mina vännor :) Judith här, så nu är då våran nya bloggis klar :D webbadress/link/sidan är denna  http://ourmoment1d.bloggplatsen.se/HÄR kan ni fortsätta läsa mina underbara noveller ;) nej men helt på riktigt :D gå gärna in och läs :) KRAM ...

Av Fridutten Gufern - 24 november 2013 22:37

Jo tjena mina.. fans ;) Nej men, det är Judith här, och jag har tänkt på att starta upp bloggen lite mer, men på en annan adress, jag kommer lägga in adressen här när jag finslipat min nya blogg. Och ni sötnosar som vill läsa får jätte mega gärna "sp...

Av Fridutten Gufern - 15 april 2013 13:51

Hej mi Amores! Lilla judith ska börja novellen ikväll!! Stor puss å kram till er som läser!! ...

Av Fridutten Gufern - 13 januari 2013 13:15

Jag ska avsluta min novell utan någon slut del! Det är bara tråkigt! Ska istället börja på en ny som jag har mer inspiration till! Den kommer börjas på i veckan som kommer! Rollerna blir:Frida- FridaJudith- JagHarry- Harry S.Louis- Louis T.Liam- Liam...

Av Fridutten Gufern - 28 december 2012 22:09

Julias perspektiv. Jag kollar in i hans isblåa ögon, var det verkligen sant att jag ville lämna dom. Nialls perspektiv. Jag kollar in i Julias bruna ögon, dom som jag smälter varje gång jag ser i dom. Tänkte jag överge dom och den underbara var...

Presentation


HEJ :D Vi är två tjejer i 14-års åldern som är stora FAN av 1D Så våran blogg heter 1DFreak :) Hoppas ni får mycket nöje och kommentera gärna och sprid :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBok :)

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards